pondělí 29. srpna 2022

Minialbum k 10. výročí / JANA

Dneska trochu ze staršího soudku. Když už jsme s mužem oslavili to 10. výročí svatby, chtělo to taky nějaký scrap dárek. Původně jsem si sebevražedně pohrávala s myšlenkou udělat album jako průřez z těch 10 let, ale to by možná dostal až k 20. výročí. Naštěstí mě napadlo pohledat všechny naše společné fotky co nejblíže k datu výročí. Jak uvidíte samy, společných fotek nemáme moc. Zapomínáme se fotit. Tady je určitě prostor na zlepšení .... 


Jak já se na to album těšila, jak si ho vymazlím, použiju všechen zaláskovaný materiál Papero amo ... a pak jsem na začátku prádznin lehla s virózou. Album jsem tvořila na opravdu poslední chvíli, tři hodiny mi to dalo a hele, ono to taky jde! 

Papíry na desky alba i vnitřní stránky jsou z jednoho staršího letního kitu, kde byla hlavně modrá a zelená. Tedy takové barvy jsem potřebovala. Byly od Pink Paislee a ozdoby z toho kitu najdete tu. Číslice v albu jsem si vyřezala pomocí této šablony. Ty zlaté jsou z tvrdého lesklého papíru, který jsem našla v bonboniéře. 


Nebyl čas ztrácet čas nějakým vymýšlením desek. Fotky jsem měla vyvolané na výšku i na šířku ve formátu 3x4, takže jsem šla do velikosti alba 4x4. A jelikož jsem toužila si vyzkoušet své nové kleště na disky (a plastové disky si taky zvládla objednat), zkusila jsem si vyrobit album zase trochu jiné. 


Nápad na album s okýnkem je od Bey Valint (návod najdete na jejím youtube kanále). Ten efekt se mi už tenkrát moc líbil a album mi dlouho leželo v hlavě. Konečně na něj došlo! Nařezala jsem si karton, poznačila, kde budou disky a tady vám dám radu - dopředu si rozvrhněte, kam ty disky chcete. Já je mám moc u sebe, trochu se mi to kroutí a hlavně, ty krajní jsem chtěla mít víc u kraje, jenže tam mě nepustily kleště a desky alba. Taky je to děrování kleštěmi trochu jiné - u knihařských kroužků jsem zvyklá, že mám třeba acetátovou fólii s dírkami jako mustr, který vždy přikládám a podle toho děruji. Tady je potřeba mít dlouhé čárky a do těch se pak kleštěmi trefit (kleště mají na hřbetu pro přesné děrování rýhu). Ale dá se to v pohodě vychytat, jen to byl trochu nezvyk. 


Jednotlivé stránky jsem prokládala acetátem. A jelikož jsem začínala svatbou, vzpomněla jsem si na tyhle svatební samolepky. Geniální věc od Silvie. Používala jsem pak ty nápisy v celém albu. 


Tenhle acetát s černými puntíky je ještě z mega zásob z kurzu s Terezou Collins. Kdo pamatuje?


Kartičky Láska jsou mé oblíbené. Design dřeva a jednoduché nápisy. Geniální. A v každém minialbum musí být aspoň kousek vellumu!




Miluju výrobu obálek a obálky jsou super v minialbech. Nedokázala jsem však odhadnout velikost (protože jsem si aplikaci na výpočet smazala a nechtěla jsem ji znovu hledat. Adél tehdy našla aplikaci, ve které si zadáte, jaké rozměry obálky potřebujete a aplikace vám vypočítá, jak velký papír si máte říznout a kde se narýhuje. Supr věc. "Envelope punch board calculator") Obálku jsem si tedy udělala 3x4 díky této pomůcce, uřízla horní část a fotky připevnila sponkou, aby z alba nevypadávaly. 

Bílý růžičkový výsek je odsud


Album už je dávno předané, jen ta poslední fotka z 10. výročí se tam stále nedostala. Jak člověk něco neudělá hned ... 

5 komentářů:

  1. Jani,máš to perfektní,jako vždy.Tohle mini mám taky už dlouho v plánu,jen toho času je nějak málo.Snad se k němu dostanu brzy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moooooc!! a držím palce, ať ten čas najdeš!

      Vymazat
  2. Jani, to je nádhera. Ty vždycky překvapíš a přijdeš s něčím novým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mili, děkuji za krásný komentář! Moc!

      Vymazat
  3. Album je kouzelné, líbí se mi moc barevnost a navíc je pro mě úplně originální, koukám, co vše se dá vymyslet:))

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover