pondělí 6. února 2023

Deníček Heidi Swapp / ANNIE

V dnešním článku půjdu tzv. s kůží na trh. V novém roce jsem se rozhodla zkusit kromě Project life i jiný způsob zaznamenávání každodenních vzpomínek, a to pomocí sešitků STORYLINE CHAPTERS od Heidi Swapp. V našem týmu jsou už zběhlé profesionálky např. Janička B. nebo Alča, které si vedou deníčky už dlouho a na blogu můžete vidět spoustu z jejich inspirace.



Já ti dneska ukážu můj druhý týden, na který jsem použila nový kit zimní akvarel.


Jsem opravdu začátečník, takže jedu prostě pokus omyl. Nejprve jsem si říkala, že to snad ani nebudu publikovat. To písmo, je to ušmudlané, moc fotek, málo fotek…  ale na druhou stranu jde tu hlavně o radost z tvoření a zaznamenávání vzpomínek , no ne?  Takže nějaké nedokonalosti, na ty se tu nehraje.


A jde si opravdu vyhrát, schovávačky, kapsičky, přidat stránku, odstřihnout, vše je dovoleno. A použiješ i razítka.



V čem spočívá tento tzv. lazy project life? Je to jednoduché. Jeden týden na dvoustranu. Super je, že deníček není datovaný, takže si můžeš začít klidně kdykoliv během roku. Někdo je víc na psaní, někdo lepí jen fotky. Na instagramu můžeš najít spoustu inspirace, když zadáš #stoptheblur


Mně vyhovuje, že je to opravdu takový „smash“ deník a nemusím přemýšlet nad kompozicí a estetikou, jako třeba u stránky nebo project life. Super pokud máš spoustu fotek, které nejsou úplně top. Menší velikost snese i nižší kvalitu.  


Dnes ode mě vše. A co lepíš letos ty? Určitě se pochlub se svými projekty pro letošní rok ve FB skupině, těším se.

Annie

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

  1. Tento formát držím už několikátý rok. Jen mi nevyhovuje sešit s pevnou vazbou, tak ho vedu v albu 6"X8" s kroužky. Náplň si vyrábím sama. Libovolně pak přidávám kapsy a celostránkové layouty. Kromě Heidi Swapp a jejího stop the blur sleduji třeba Krystal Idunate, která si vede také tuto zjednodušenou formu PL. A samozřejmě Vás holky z PA 🤩

    OdpovědětVymazat
  2. Rady no to je perfektní, taky jsem přemýšlela o tom, dát to na systém happy planneru nebo do alba, možná na to pak přijde😂 ale mám album od heidiny, tak je mi to zatím líto. Určitě hoď nějakou fotečku na fb do skupiny.. jinak moc dekuju za tin na insta, kuknu

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover