pátek 10. února 2023

Patchworkové srdce a ZIMNÍ AKVAREL / MÍŠA

Čau holky! Dneska jsem tady s dalším projektem z kitu ZIMNÍ AKVAREL. Musím ale říct, že už mi z kitu zbývají jen takové zbytky, takže jsem musela chvíli přemýšlet, co zajímavého vám ukážu. A pak mě to napadlo! Zbytky a patchwork, to jde k sobě. Takže jsem se nechala inspirovat touhle technikou a udělala si do alba srdcovou stránku. Konec konců Valentýn je za rohem, tak je to vlastně taky docela příhodné.


A jak na to?? Je to vcelku snadné. Na tvrdší bílý papír si nakreslíte srdce a pravítkem a tužkou si ho rozdělíte na části. Mezi jednotlivými díly můžete nechávat místo jako já nebo nemusíte, pak je to o chlup jednodušší. Takto připravené srdce si rozstříháte a máte hotové šablony. Ještě před rozstříháním ale doporučuju si srdce vyfotit do mobilu, ať pak víte jak ho poskládat. Nezdá se to, ale je to docela puzzle :-D Eventuálně taky křížkem označit horní stranu každého dílku. Dílky budeme totiž přikládat na vzorované papíry a obkreslovat, tak ať se vám nestane že ho přiložíte opačnou stranou. 


Já použila kartičky z kitu, fotku a embosovaný papír s puntíky. Byla jsem ale trochu líná a neobkreslovala, ale jen přidržela a rovnou obstřihla. No a když takhle obkreslíte a vystřihnete všechny dílky, můžete srdce poskládat.


Já zvolila jednoduchý podklad a dílky jsem pro větší efekt ještě podlepila pěnovou páskou. Přidala jsem jen dvě větvičky ze zlatého papíru, protože mi samotný vzor větviček na kartičkách přišel už tak dost výrazný. No a to je vše.


Není to žádná velká věda, ale je to skvělý způsob jak využít menší kousky papíru. Tak zalovte ve svém šuplíku se zbytky a pojďte tvořit! A pak se určitě pochlubte - na IG s #paperoamo nebo na FB ve skupině Rodina Papero amo. Těším se! Míša 

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

  1. To je naprosto geniální inspirace - trocha stříhání a lepení a taková nádhera - děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!Jsem ráda, že se líbí❤️😊

      Vymazat

Pin It button on image hover