úterý 28. února 2023

Nápadů a inspirace není nikdy dost / ADÉLA a ALENA

Adéla

Čím potěšit milovnici scrapbooku nebo plánování ve vymazleném diáři?

Co takhle sada krásných samolepek? Sáhla jsem po nádherné kolekci Hygge a poskládala obálku, do které se vejde několik aršíků samolepek nebo klidně pár fotek



převázání můžete využít mašli nebo připevnit kousek provázku kovovým hřebíčkem a omotat okolo. Jednoduché a funkční.



Obálku si můžete rozměřit a nastříhat nebo sáhnout po vychytané pomůcce a udělat malé dárky pro celý zástup kreativních žen. 😉 

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Alena

Nový rok si žádá nový planner, ne že bych snad ten loňský měla nalepený. Matně tuším, že jsem skončila někde na začátku dubna, ale taky nejradši lepíte aktuální fotky? Navíc, jak vyplývá z výše napsaného, loňskou “zimu” mám nalepenou. A tak jsem si z posledních kartiček a výseků nalepila tenhle novoroční výlet. Jeden den a tolik fotek. Ještěže Nový rok vyšel na neděli a já tak měla k dispozici celou dvoustranu. Konec února klepe na dveře a já vyhlížím jaro a novou velkou kolekci od holek, protože Zimní akvarel padl! Celý. Kill the kit.



POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover