pátek 17. února 2023

Layout ze zbytků / DENISA

Ahoj, všichni. Dnes jsem lepila stránku, ke které mě inspirovala Rebecca Moore (IG Preciouspagespaercraft). Hlavně proto, že zásoba Zimního akvarelu setenčí, a také mi zbylo spoustu odřezků po rámečcích. A to přece žádná scrap žena nevyhodí. Takže voilà, stránka ze „zbytků“.

Nejprve jsem si na stránku udělala cákance. Pomocí pěnové lepící pásky jsem nalepila fotku a okolo čtverečky ze zbytků. Pak jsem použila tři různé razítka Papero Amo. Razítko ÚNOR je z chytrého kalendáře.


Třetí razítko JSI MŮJ VALENTÝN jsem použila na embossing.


Pokračovala jsem lepením výseků, samolepkových frází a pomocí texturovací pasty a šablony jsem vytvořila sněhové vločky.


Nakonec jsem pomocí puffy abecedy nalepila nadpis a hotovo. Je to abeceda z kolekce Vánoční vesničkakrásná a univerzální


Tak to je pro dnešek vše. Mějte se krásně a užijte si pohodový víkend.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover