čtvrtek 16. února 2023

Přání z fólie / ADÉLA

Před pár dny jsem narazila na video od Jeniffer McGuire, ve kterém využívala acetátovou fólii na přední stranu přáníček a bylo mi jasné, že to chci zkusit taky!

Z fólie jsem si tedy uřízla kus o velikosti 15x21 cm a udělala rýhu uprostřed, aby se pěkně čistě přehnulo a nepopraskalo. K napsání textu jsem udělala kartičku o několik centimetrů kratší a na přední část jsem pro oživení nanesla i strukturovací pastu.


Acetát je náročnější na lepení, ale nebojte se toho! Do jedné části jsem ozdoby přichytila průchodkou a v druhém rohu přilepila hnízdo z provázku tekutým lepidlem. Stejně tak i výseky ve tvaru vajíček a kachny.



Je to hotové rychleji, než byste čekali, krásně se vejde do klasické obálky a ten, kdo ho dostane bude zaručeně ohromen!



Přeji krásné dny.

Adéla

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

Pin It button on image hover