úterý 14. února 2023

Exploding box z lásky pro lásku / MIRKA

O víkendu se můj muž ujišťoval, že Valentýna neslavíme. Nene, říkám, neslavíme. Ale jak vidíte, nedalo mi to a pidi překvapení bude. Ať kovářova kobyla nechodí bosa. Není to nic velkého a už vůbec ne drahého, jen taková drobnost. Ale doufám, že potěší.


Po dlouhé době jsem použila pomůcku na výrobu exploding boxů a vyrobila XXL krabičku se schovanou další XL krabičkou. Velikost není náhodná, zvolila jsem ji podle rozměrů sladkůstky, která se v menší krabičce schovává. Můj muž miluje sójové suky a do krabičky se vešly tři. Musím uznat, že sójové suky moc fotogenické nejsou, nicméně cvakla jsem vám to pro pořádek :D Ale aby to nebylo jen o sladkostech, v krabičce si najde ještě jednoduché pidialbum s pár fotečkami



Album (jestli se tomu dá tak říkat) tvoří 6 citátových kartiček v růžku sepnutých hřebíčkem, takže se roztahuje do vějíře. Na zadní straně kartiček jsou fotky jen jednoduše dozdobené samolepkami. Teď když na to koukám mě napadá, že jsem mohla strany prostřídat (citát-fotka-citát-fotka) ale nevadí, příště… 




Na album jsem vyrobila obálku z konfetové vellumové čtvrtky. Boky nejsou slepené, ale album nevypadne. Obálka se zavírá provázkem omotaným kolem průchodek se zlatým kolečkem. Zlatá kolečka jsem našla náhodou v zásobách z historického kitu ML 7-8 2017. Perfektně ladí se zlatými konfetami na vellumu. 



Velkou krabičku jsem dozdobila po stranách zvenku i zevnitř razítkem, samolepkami a pár srdíčky. Snažila jsem se to nepřehánět, když je krabička pro muže. Ale srdíčka musí být, když je to o lásce ;) 



Na víčko krabičky jsem udělala shaker okénko s flitry. Výsek okénka jsem dokola otečkovala bílým gelovým perem přidala provázek a malý nápis z podlepené samolepky. A pár vyseknutých srdíček, ano :) 




Jak jsem psala na začátku, je to jen drobnost, ale snad potěší. Kdybyste si podobnou krabičku chtěli vyrobit, směle do toho. Možná vypadá složitě, ale určitě není a za cca 2 hoďky máte dárek s pár fotečkama pro radost hotový.

Mějte se krásně a užijte si pohodový valentýnský večer, ať už slavíte nebo ne!

Mirka


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:
Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

Pin It button on image hover