úterý 7. února 2023

Kapsová stránka ze ZIMNÍHO AKVARELU / DENISA

Ahoj všichni. Dnes jsem si pro vás nachystala kapsovou stránku, protože na tu je kartičkový kit přece nejlepší. Tak pojďme na to.

V podstatě to není nic, co už byste někde neviděli nebo nedělali. Asi nejčastěji se používá design A, no já jsem tentokrát sáhla po designu F. Všechny fotky jsou podlepené kartičkami z „akvarelového“ kitu, no propašovala jsem tam i jednu žlutou z kolekce Venku 😊. Jednu kartičku jsem obětovala a vystřihla z ní stromečky, které jsem pak nalepila na fotku.


Protože mi na stránce zbylo místo, použila jsem tu krásnou kartičku s ptáčky a nechala ji jen tak na okrasu.


Motiv ptáčka se objevuje i na textové kartičce, kde pochopitelně nesmí chybět nadpis ze samolepící abecedy.


A posledního ptáčka jsem použila i v největším okénku, kde je stažená fotka mapky. Trochu mě mrzí, že jsem ji nevytiskla černobíle, protože ta modrá se tam úplně nehodí, ale co vám budu povídat. Nějak jsem vyšla z PL cviku 😊.


Nakonec jsem nalepila nějaké výseky, fráze a bylo hotovo. 

Mějte se všichni moc krásně.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover