pondělí 5. února 2018

MY LIFE KIT projekty - IVA

Krásný den, dneska na mě opět přišla řada, abych ti ukázala, jaká krása se dá slepit z aktuálního My life kitu, doplněného o Extra kit. Už jsi se mohla pokochat u Alenky tady nebo na mé minulé stránce tu. 

Tento týden konečně napadl sníh a za oknem to vypadalo aspoň trochu jako v zimní pohádce. A já si pro tentokrát vybrala kartičky s motivem větviček, které se sněhem sice nemají moc společnýho, ale mně se líbily. Hlavně barevně, protože ta zelená je příjemně zimně studená. Úvodní kartičku jsme ozdobila jen výsekem „týden“ a abecedou z kitu jsme doplnila označení.
 
Na další kartičce mi zbylo trošku místa, tak jsem ho dozdobila výsekem růže a opět větvičky. 
 
Kartičku Zima jsem si ještě přikrášlila vločkami a dopsala „přišla“.
 
Fotku jsem oživila samolepícím kolečkem a frází z Extra kitu
 
Na tuhle kartičku se mi báječně hodila čtvercová fotka. Na doladění jsem rozstřihla jednu kartičku s pleteným motivem a nápis je jediný z abecedy ze straších zásob. A ty stromečky jsou prostě boží.
 
Tady jsem se nechala inspirovat instagramem a moc se mi to líbilo. Na vrchní kartičce jsem vyřezala srdíčko a na spodní jsme nalepila různá kolečka a veřte, že v obou kitech jich najdete opravdu hodně. Sem tam ještě nějaká enamelka.
 
Tady opět proužek z rozstříhané kartičky s pleteným a dřevěným vzorem, fráze, epoxy samolepky a vellumová samolepka. 
 

A aby té růžičce z předchozí stránky nebylo smutno, nalepila jsme ji i sem.
 
Kompletní dvoustrana pro 3.týden.
 

Snad jsem tě aspoň trochu přesvědčila, že růže a zelené větvičky se hodí ke sněhu. Moc se těším na tvé stránky v naší FB skupině.
Tvoření zdar.

4 komentáře:

  1. Mě dostalo to srdíčko s kolečky uvnitř :o :)

    OdpovědětVymazat
  2. TO vyřezaný srdíčko je dokonalý!! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ještě i za mě :-D to srdíčko je pecka ;-) :-) Peťa Pr.

    OdpovědětVymazat
  4. Jj to se mi právě taky moc líbilo, když jsem to viděla, tak jsem to vyzkoušela. Navic koleček v sadě je hodně a já se znám, jak tu sadu nepoužiji aktuálně, tak ji zalożím a už se k ní nevrátím. Pak je mi líto, že si to zbytečně syslìm. Protože přijde nový měsíc a já si nový kit stejně objednám a ze zásob netvořím 😂😂😂 Děkuji holky

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover