pátek 16. února 2018

MY LIFE KIT projekty - JANA S.

Podle úžasných stránek holek z DT (Alči - TADY a Jani B - TU, Annie minialbum - ZDE a TUTO a tuto stránku od Ivy) i vašich v FB Rodině Papero amo usuzuji, že nejsem jediná, kdo neodolal krásně zimnímu MY LIFE kitu! Ono to totiž nejde. Absencí klasických větviček se šiškami nám sice Sis nejspíš přivolala zimu bez sněhu (alespoň u nás), ale když zrovna nejsem na horách, tak mi to vlastně nevadí. 
 
Přináším však důkaz, že i tak se s ním dají udělat zimní stránky z hor … ;) Když jsem chtěla scrapnout Silvestr, probrala a vytiskla fotky, ukázalo se, že jsou bez sluníčka dost tmavé. Původně jsem měla zálusk na krásné modré kartičky, ale nějak se mi v ruce octl bordó rámeček a byla jsem ztracená. Bordó doplňky, spolu s decentními kartičkami s dřevěnou kresbou a jemnými zelenými akcenty vytvořily perfektní pozadí pro náš příběh.
 
Kartičky orámované jemnými linkami jsou naprosto dokonalé. Perfektně se hodí na journaling. Na další kartičku s šedivým rámečkem jsem umístila samolepku s frází podlepenou kouskem bordó kartičky, abych docílila kontrastu proti podkladu, a dozdobila barevnými obdélníkovými výřezy. Tím jsem si vlastně vytvořila jeden z „motivů“, ke kterému jsem se pak při zdobení opakovaně vracela. Mám totiž ráda, když se hlavní prvky na stránce objeví alespoň 2x. 

Dalším motivem byly větvičky (EXTRA kit Leden 2018), kterými jsem doplnila štítky (ML kit)  a také samolepícími štítky z Extra kitu (podlepenými, samozřejmě). Všimla jsem si, že od chvíle, kdy začaly holky vymýšlet Extra kity jako doplňky k ostatním PA kitům, nedokážu bez nich žít. Zbožňuji, když vše spolu ladí …
 
Úvodní kartička měla být jednoduchá. Chtěla jsem jen štítek s datem a místem a pár frází. Zdálo se mi to ale trochu málo, tak jsem se rozhodla na Big Shotu vyrazit řádek drobných dírek, který jsem zakončila epoxy kolečkem (Extra kit).
 
Jak já ta epoxy kolečka miluji! Aby tento prvek nebyl osamocený, opakovala jsem ho na druhé journalingové kartičce. 

Druhá stránka byla malinko zapeklitější. Sylvie asi nepočítala s tím, že bychom chtěly používat tu (mimochodem skvělou!) zelenou kartičku ve větším množství. Musela jsem jí rozříznout na kousky, abych jí mohla alespoň rozhodit po stránce … A jelikož nebylo už tolik bordó kartiček, pustila jsem na stránku i růžovou. Ostatní podklady jsou z Journalingových kartiček PA s malýmitečkami. Někdo na ně vyšívá (že, Leuš a Alčo) a někdo jimi rozbíjí trochu plané bílé pozadí. ;)
 
Na stránce se opakují stejné motivy jako na předchozí straně: „dřevo“, větvičky, BS výřezy, štítky, epoxy ozdoby … Na jeden z větších štítků jsem vytiskla journaling a přiložila ho k fotce svisle. Tento prvek jsem viděla u Jani B a moc se mi líbil. A je to i praktické. Ne vždy se mi totiž hodí štítek v horizontále. Novým prvkem této strany jsou kulaté nálepkyz Extra kitu.
 
Jo, a kdyby někdo hledal malou kartičku s růžovým rámečkem, ta v kitu není. Vyrobila jsem si jí vlepením obdélníku vystřiženého z velké kartičky do růžového rámečku na kartičce malé. Chtělo to víc barvičky ;)
 
To je všechno, další zdobení mi přišlo zbytečné. Tyto stránky jsou jedny z mála mých celo-kartičkových PL stránek. V obou kitech je dohromady tolik skvělých ozdob a motivů, že mně ani nenapadlo míchat je s dalšími papíry. A modrou část kitu si, doufám, ještě užiju na něco aktuálnějšího. 
 
Hezký víkend!

10 komentářů:

  1. Jani, ty barvy a tvoje fotky ladi dokonale k sobe! Ta fotka vetvicky v bordi ramecku, to je vazne nadhera!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko 😘 ❤ . A autorovi fotky vyrizuji. 😉 Ja vetsinou jen vybiram. Tahke se hodila k pocasi ...

      Vymazat
  2. Neviem sa vynadívať 😊 krasne,čisté, zladené do posledného detailu mne by to takto trvalo urobiť veeeelmi dlhý čas 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určite nie, Ivi! S touto kolekciou - a tebe!- by to šlo jedna dva. Najhorší je vždy výber fotiek, ten mi teda trval! 😁 Ďakujem 😘

      Vymazat
  3. Překrásné Jani to máš ... a ty tečky jsou moc pěkné, jemné, paráda ...

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera - jemnost ladění se k těm fotkám hodí. A fotky opět nádherné. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover