úterý 20. února 2018

PAGE KIT projekty - ANNIE a IVA

ANNIE
,,Vicky Boutin, co mi to děláš!‘‘ Tak takhle jsem se cítila, když jsem poprvé viděla únorový Page kit. To byla úplná barevná smršť, co s tím? Ještě že máme úžasnou Lucku Šindelkovou, která to svými nálepkami a výseky krásně zjemnila. Většinou si prohlédnu papíry a hned mi naskočí fotka, kterou bych mohla s kitem použít. Tentokrát to tak jednoduché nebylo a já hledala a hledala. Nakonec jsem našla krásnou fotku mojí maminky z dovolené v Turecku. Pasovala k několika papírům z kolekce, a tak jsem se hned pustila do tvoření. (No ne úplně hned, ale jakmile děti s manželem večer usnuly). Ještě jednou jsem si důkladně prohlédla papíry a zjistila, že ty modré jsou fakt nádherné, škoda do nich střihnout. Krásně to vyřešila Jani V. , kukejte tady.

Já jsem ale stříhat a trhat musela, vzala sem si bílou čtvrtku, dala fotku doprostřed a začala s vrstvením. Kolem fotky jsem vytvořila takové hnízdečko z růžiček a barevně je doplnila o vystříhané kytičky (nebo jsou to mandaly) ze čtvrtky Good Vibes. Celé to na mě působilo orientálně a k fotce to myslím ladí. Stránka se mi zdála ale až moc světlá, růžičky se ztrácely. No nic, všechno muselo pryč a já se rozhodla zkusit taky skvrnky. První pokus moc nevyšel, ještě, že jsem měla bílou čtvrtku navíc. Druhý pokus už byl lepší. Jen se mi stránka malinko skroutila. Co vy, také se vám stránky kroutí a jak to řešíte? Po zaschnutí jsem vše nalepila, fotku doplnila o nadpis a text, který jsem tentokrát napsala na počítači. Na vrchní část layoutu jsem ještě nalepila pásek toho podle mě nejhezčího papíru z kitu The Little Things a zopakovala téma. Vždy se snažím, aby stránka byla vyvážená a jedním heslem je tvořit shluky ozdob do tří bodů, vytvořit tak pomyslný trojúhelník. Nakonec jsem doplnila ještě enamelky z Extra kitu. 

Myslela jsem, že tím je stránka hotová, ale pak mě napadlo, že by nebylo špatné usednout zase za šicí stroj. Tentokrát jsme nebyli kamarádi a nit se mi stále vytrhávala. Nakonec jsem došívala růčo. Tento layout mi dal opravdu zabrat, ale s výsledkem jsem spokojená.
 

Fotku jsem podložila papíry a pro zjemnění podlepila ještě rozstříhnutým papírovým pytlíčkem, do kterého holky z PA balí některé ozdůbky. No prostě nic nesmí přijít nazmar.
 
Tady to mé trápení se šicím strojem. 
 
A výsledný layout
 
Druhá stránka již tradičně patřila PL. Už od začátku jsem věděla, že s těmi krásnými flitry, co byly součástí kitu, chci vytvořit shaker kapsičku neboli chrastítko. Tu jsem jen doplnila o výsekovou růžičku, kterou jsem přichytila pár stehy na mašině, aby se mi nehýbala. Kupodivu tady problém s šitím nebyl. Použila jsem jak papíry z layoutu, tak i nepovedenou čtvrtku z prvního pokusu o skvrny a vytvořila své dvě pl kartičky. Výseková hesla mi pasovala perfektně, ještě přišít (opět ručně) a it’s done.
 
Chrastítka mě opravdu baví a Plko to krásně oživí.
 
A tady už výsledná stránka PL.
 
Kdybych měla shrnout celé to moje snažení, tak to byla tentokrát opravdu fuška. O to víc mě těší výsledek. Vyzkoušela jsem si úplně jiný styl tvoření stránky. A o to přeci jde, zkoušet nové věci, vystoupit ze své komfortní zóny a prostě tvořit. Určitě se k tomuto kitu ještě vrátím, chci totiž použít tu boží abecedu od Lucky.
 
IVA
 
Už máš nový únorový Page kit? Je to trošku divočina, co? A holky k němu mají i Extra kit, který se s tím Page dokonale doplňuje. Kit je inspirovaný kolekcí od Vicki Boutin, která se specializuje na Mixed media. Ale i z této divočiny jdou slepit nádherné a clean&simple stránky, tak jako to dokázala Janča V. tady. A já ti dneska ukážu, co jsem z tohoto kitu zatím zvládla nalepit já. Vytvořila jsem dva layouty a k tomu i PL stránky na odpovídající týden. Asi netřeba moc popisu, fotky jsou všeříkající 😊 .
 














 
Věřím, že se i tobě kolekce líbí, co nejdřív střihneš do papírů a pochlubíš se se svým dílem na naší FB skupince.
 
Tvoření zdar 😊

8 komentářů:

  1. super. obe dve to mate dokonale. ja som vedela, ze z toho kitu budu tie najkrajsie stranky ♥♥♥ super. tesim sa na dalsie :-*

    OdpovědětVymazat
  2. No teda, to je nálož parádní inspirace!!good job, holky! Ani, ten kit Ti fakt báječně sedne k fotkám; Ivi - ta akvarelová čtvrtka k brýlím tak to je taky úplně přesné:-D Obě tam máte spousta krásných detailů:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,to si právě úplně žádalo,použít tuhle čtvrtku,lepší fotku bych těžko hledala 😂

      Vymazat
  3. Annie,zvlněná stránka?Jak ji narovnat?Řešení je ji(ještě před nalepením fotek a ozdob)😉 vyžehlit přes pečící papír, nebo klasika- vylisovat pod těžkými knížkami :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rady dekuju za tip. Zkousela jsem ty knizky, to moc nepomohlo, ale to zehleni me nenapadlo, to urco zkusim

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ani,tak mě napadá,že tě to šití mohlo zlobit protože jsi sila v místě,kde máš lepicí pásku,párkrát už se mi to taky stalo.Jinak to máte obě moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  6. Počkej Ani, až uvidíš, jak se stránka zkroutila mně ... nejradši bych ji někam ... a to bylo jen přenesením z tepla do chladu a zpátky ... ;) Souhlasila bych s Luckou, mně stroj zlobí jen pokud šiji v místě lepení.
    Ale abych nezapomněla, co jsem chtěla napsat! Máte to, dámy, boží! Tuhle mintovou čtvrtku jsem zatím nepoužila, ale jak se vám krásně hodila oběma a každé na jiné téma, to je skvělé! A Aničko, ty mandaly jsou dokonalé ... škoda, že nemám podobnou fotku, hned bych si tvůj LO liftla!

    OdpovědětVymazat
  7. Holky kraaasa, smekaam klobouk 😉 tolko nápadov a inšpirácie po kope. Annie tie fotky sú ako stvorené k tomu kitu krasne ti to ladí 👌 Ivi a u Teba sa mi okrem iného páči ten farebný pruh na PL stránke je to krásne zjednotené. Určite sa nechám inšpirovať 😉

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover