neděle 18. února 2018

NAROZENINOVÁ CHALLENGE - vaše stránky!


TY NEJKRÁSNĚJŠÍ barvy duhy v naší narozeninové CHALLENGE. 
A že to byla výzva! A kupodivu si nikdo nevytáhnul ORANŽOVOU. To bude asi nějaké spiknutí!

VÝHERCE:
Jiřina D.


TEREZA J.

ANDREA T.

SOŇA V.

LUCIE Č.

RADKA O.

DARINA J.

MONIKA T.

EVA J.

LEONA F.

PETRA B.

KATKA S.

PETRA P.

IVANA Š.

LUCIE M.

PETRA M.

HANA R.

LENKA P.

PETRA H.



IRENA H.

LENKA H.


JANA G.

MONIKA P.

HANA S.

JANKA V.P.

KATKA P.

EVA K.

JIŘINA D.

RADKA K.

VERONIKA S.

15 komentářů:

  1. Děkuji, že jsem se mohla zúčastnit tak zábavné výzvy. Všechny máte stránky moc povedené :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je ale krasa. vsetky diela su super a anicka to tak krasne zoradila. nech zije duha a farby vo vsetkych podobach. super ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik nádherných stránek, holky!!! My bohužel byli zdravotně KO, takže jsem se letos vůbec neúčastnila, ale těším se příští rok!!!

    OdpovědětVymazat
  4. wooooow, tolik krasy! a teda mrzi me, ze nikdo nemel oranzadu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, máte to všechny úplně parádní :-) Nevím jak vy, ale já si vylosovala přesně tu barvu, kterou jsem jako jedinou nechtěla... ;-) o to větší to ale byla zábava :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že to ze začátku byla pro mě opravdu výzva použít jen jednu barvu, ale nakonec jsem si tvoření neuvěřitelně užila.Víc takových zadání:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Paraaadne stránky, super výzva aj keď sa to na začiatku zdalo nezvladnutelne tak výsledné stránky hovoria o opaku.Su totiž kraasne.Diiiki holky za Vaše nápady 😘 👍

    OdpovědětVymazat
  9. To já jsem si vylosovala svoji oblíbenou modrou,tak jsem si řekla,že by to nebyla žádná výzva a zvolila jsem pro sebe nejmíň přijatelnou červenou a popravdě to nebyla taková hrůza jak jsem předpokládala.

    OdpovědětVymazat
  10. Pane jo! Všechny stránky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne stranky, jesteze se nevybira, nedokazala bych vybrat nejlepsi! Kazda jedna obsahuje neco inspirujiciho a zajimaveho! 👍

    OdpovědětVymazat
  12. Holky no to je taková koncentrace inspirace a krásy! takové soutěže by měly bývat častějc!!! Máte to všechny vyladěné. Rady tvá stránka je tak něžná áách a Peti P., ta hnědá v tvém podání je luxusní barvička. Lei ty šestiúhelníky já možu taky. Peti H. no to jsou kukadla, krásná fotka. Rozplývám se ještě teď.

    OdpovědětVymazat
  13. Super! Moc povedené stránky. Já si právě vytáhla tu mojí "oblíbenou" oranžovou. Už jsem si dokonce k tomu vybrala fotku, ale omarodily mi obě děti a já byla ráda, že jsem ráda. Tak si jí pak střihnu až bude trochu volněji :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc děkuji za parádní výzvu, bavilo mě to! Už se těším na příště:))
    Stránky jsou krásné všechny, gratuluji vítězce.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover