čtvrtek 26. ledna 2023

Barevné minialbum pro děti / ADÉLA

Dneska vytahuju dalšího kostlivce ze skříně. Fuse tool – věcička, díky které si můžete upravit rozdělení kapes v albu nebo si zatavit sáček se třpytkami, aby se vám nevysypaly po celém albu.

Když se mi dostaly do ruky kartičky s citáty (černobílá varianta zde) hned mě napadlo, že dětem udělám trošku bláznivé, barevné minialbum plné flitrů. Využila jsem střední část kapsy pro PL alba.


Prostřídala jsem pak fotky s citáty a dosypala malé hvězdičky. Stačilo tedy zajistit jen jednu stranu a nemusela jsem řešit dělení všech částí.



Aby to celé bylo ještě více hravé, jsou na přední straně dolepené bambulky a k převázání jsem zvolila růžovou gumičku, prostě trochu cirkus.

Máte ve svých skříních taky nějaké zapomenuté pomůcky, které by se chtěly podívat ven?


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:
Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

  1. Jé Adél, to je dobrý a chytrý nápad. Parádaaaa :) :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Irenko. :) Občas si potřebuju připomenout, k čemu všechny ty pomůcky mám. :)))

      Vymazat

Pin It button on image hover