čtvrtek 5. ledna 2023

ZIMNÍ AKVAREL na titulní straně / DENISA

Ahoj všichni. Tak tu máme nový rok, nové začátky a nový akvarelový kit, ze kterého jsem vytvořila „titulku“ do letošního alba.


Nejprve jsem si prodírkovala nápis, abych měla představu co a jak. Když jsem měla hotovo, udělala jsem barevné cákance


Kaňky jsem udělala pomocí akvarelových pastelek a Distress inkoustu. Původně jsem myslela, že pod číslo udělám nějaký „akvarelový flek“, ale nakonec to cákance vyhrály. Po zaschnutí jsem se vrhla na vyšívání.


Potom už stačilo vystřihnout čísla. Šablonu/koláž jsem našla v Canvě a je od naší Lucky Šindelkové, tak kdyby chtěl někdo mrknout. Čísla jsem pak podlepila černou čtvrtkou a znovu vystřihla. Používám malé detailní nůžky od We R Memory Keepers a nedám na ně dopustit. Nakonec jsem vše nalepila pomocí pěnové pásky.


Na závěr už to jen chtělo doplnit nějaké výseky a bylo hotovo. 


Ještě bych vám všem chtěla takto popřát vše nejlepší do nového roku, aby byl tento rok lepší, než ten loňský a také spoustu chuti do tvoření. Mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. Krása střídá nádheru, vpadá to jednoduše, rychle a čistě. ALE jak jsi prosím nadírkovala takhle přesně krásně a stejnoměrně ten nápis???? A vyšívání asi taky chvilku trvalo.............no klobouček

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Stáničko ☺️ Děkuji za pochvalu 🖤 Samotné vyšívání zabralo asi čtyři hodiny a to nadírkování, na to fígl nemám, po všem tom vyšívání to má člověk už tak nějak v oku 😁

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover