pátek 6. ledna 2023

ZIMNÍ AKVAREL v kapse / MIRKA

Moc vás všechny zdravím v novém roce! Většinou začínám nový rok tady na blogu paperoamo inspirací s titulní stránkou. Dnes tohle mé nepsané pravidlo poruším a ukážu vám kapsovou stránku (project life) z nového lednového kitu

 

Restů mám samozřejmě hodně, takže pomalu budu doplňovat prázdná místa v albu loňském i předloňském. Musím se sama sobě smát, jak jsem si v předchozích letech vždy na začátku roku myslela, že ten rok to už na stopro budu stíhat zaznamenávat pravidelně a bez mezer. To určitě, hihi. Letos už jsem poučena a nic takového si neříkám. A celkově pomalu přicházím na to, že si ty stránky lepím hlavně pro radost a co bude - bude, co nebude - počká. Jak to máte vy? ;) Případně mi napište nějaký osvědčený recept, jak na plnění alba bez mezer v průběhu roku 💓

 

Doplňuji loňské album a tak má dnešní stránka rozměr 9x12. Šedá barva se hodí ke všemu, výběr kartiček byl tedy jednoduchý. Vybrala jsem si ty, které se mi líbily nejvíc. Tu jedinou velkou jsem řezačkou na šikmo rozdělila a podlepila bílou kartičkou. Nevím, jestli už jsem někdy takhle kartičku řezala, ale musím říct, že se mi to docela líbí. 

Při lepení kapsičkové stránky ve formátu 9x12 mám vyzkoušeno, že mi na ni nejlépe vyhovuje použití 6 malých fotek, resp. nakolážované 3 klasické fotky. Jednu kartičku si nechávám na journaling a jednu - dvě na nadpis, případně někdy nechám i samotnou hezkou kartičku, kterou nechci zaplácnout. Když potřebuji nacpat na stránku fotek víc, řeším to odklápěcí kartičkou. Ale mám radši, když to vyjde bez :) Tady mi to taky tak vyšlo a jednu prázdnou kartičku jsem využila na nalepení shluku výseků. A mám tam toho božího ptáčka, ňuňu. Samozřejmě jsem ho podlepila pěnovou oboustrankou, hezky vynikne :)


Samotné fotky už pak zdobím jen mírně (nebo vůbec), ať to není přeplácané.



Tak a je to, jeden malý restík smazán. Budu ráda, když se inspirujete a taky si nalepíte podobnou kapsičkovou stránku jako já. Mějte se moc krásně a užívejte zimních dnů ;)

 Mirka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover