úterý 24. ledna 2023

Ruce a fotky do kapes – je tady ZIMA! / MÍŠA

Zdravím všechny papírové nadšence! Dneska jsem tady s článkem, kterému sama nemůžu uvěřit :-D Je to totiž už déle, co jsem udělala kapsovou stránku do alba. Já a můj skluz, to je kapitola sama o sobě... Jenže lednový kit Zimní akvarel je prostě tak krásný, že ani prokrastinace tentokrát neměla šanci.

S kartičkovými kity jsou navíc stránky hotové raz dva. Pokud si nechcete moc hrát, stačí kartičky a fotky zastrkat do kapes, přidat nějakou samolepku a je hotovo. Já si tentokrát pohrála o chloupek víc, protože jsem si z kartiček vytvořila nápis ZIMA. Pokud máte doma například Big Shot a vyřezávací šablony písmen, je to ale taky rychlovka. Do kartičky jsem si vyřezala písmeno a jen podložila další kartičkou – žádná velká věda.


Letos jsem si taky dala něco jako předsevzetí, že budu více psát rukou. Věc se má totiž tak, že ačkoliv si nemyslím, že mám nějak extra ošklivé písmo, stejně se mi nikdy nelíbilo nic, co jsem do alba napsala ručně. Jenže psát texty na počítači a tisknout všechno dost komplikuje a nakonec tak často nebylo napsáno nic. Taky to znáte?  Loni jsem ale zjistila, že mi mnohem víc vyhovuje a oku lahodí, když píšu pouze velkým tiskacím písmem. Přitom taková blbost, žejo…ale mě to fakt nikdy předtím nenapadlo. Od té doby co píšu takto, mi mé texty nevadí a přijdou mi dokonce i pěkné. Pořídila jsem si proto tenký černý fix Tombow. Naprosto mi vyhovuje tloušťka 0,3 mm a myslím, že budu brzy potřebovat další.

Taky jsem na této stránce hned ozkoušela nové datumové razítko. To své staré mám totiž pouze do roku 2023 a tohle nové má data od roku 2017 až do roku 2028. Tak kdyby se někomu líbil tenhle formát, najdete ho tady.

Taky jsem na stránku samozřejmě přidala nějaké to roští :-D Tady jen malý tip, pokud se výseky musejí vyloupat, zůstanou na některých místech takové „cancky“, které klidně můžete ostřihnout, výsek pak vypadá čistěji. Já někdy stříhám a někdy, když se mi nechce, nechám to být, taky se nic neděje.


Celkově mi tato stránka udělala fakt radost, i když je to jen pár takových lednových momentek. Někdy totiž nepotřebujete dokonalou fotku, abyste měli dokonalou stránku. No a jak to máte s kapsovými stránkami nebo třeba psaním rukou vy?? Klidně dejte vědět do komentářů a já se budu těšit zase u nějakého dalšího článku! Míša



POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

  1. Prosím jen více takové inspirace 🤩 sama jsem začala relativně nedávno s PL, tak se ráda pokocham, jak to máte krásné. Nápadů není nikdy dost 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že inspirace přijde vhod! 😊❤️

      Vymazat

Pin It button on image hover