čtvrtek 10. srpna 2023

Kytičky kam se podíváš a JE KRÁSNĚ / MIRKA

Krásný prázdninový den ;) Dnes bych vám ráda ukázala záplavu kytiček, nešlo to jinak, když mi do ruky přišel červencový My life kit s názvem Je krásně. No, říkala jsem si, že bych se měla krotit a použít od všeho jen trochu, ale fakt to nešlo a mám tedy jednu trochu přeslazenou stránku

Layout má rozměr 9*12 inch, zatím se mi nepodařilo naplnit album tohoto formátu z loňského roku a tak v tomto formátu pokračuji, ale nevadí mi to. Myslím, že je to moc fajn rozměr a budu v něm pokračovat i nadále. Není ani malý, ani velký, prostě tak akorát. Pro mou stránku jsem si vytiskla dvě fotky ze stejného odpoledního focení. Jedna mi přišla málo a nemohla jsem ani vybrat kterou. Určitě to znáte, když v jedné minutě nafotíte asi 50 fotek dítěte a žádné se nechcete vzdát, protože přece na každé vypadá tak roztomile, že jo. Opak je zas, když někdo fotí mě, to zas všechno mažu, protože přece na žádné nevypadám podle mě ani trochu dobře. Tak to je ale z jiného soudku a sama sebe naštěstí moc nescrapuju. 

dnešní scrapbooková stránka má takový jednoduchý sketch, je to vlastně jen obdélník na bílé a jeho dva ozdobené rohy. Ale aby to nebyla jen taková obdélníková nuda, udělala jsem ho z potištěné vellumové čtvrtky, pod kterou jsem nasypala flitry různých velikostí a kolem dokola zašila. Bohužel asi trochu špatně, protože už dva týdny sbírám po domě vysypané flitry, které nejdou z koberce ani vysát :D 

Takže pokud si budete chtít udělat něco podobného, doporučuji zvolit kratší steh a větší flitry :) A pro jistotu kolem dokola ještě zalepit speciálním lepidlem na vellum, pokud máte. 

Když bylo vellum s flitrami přišité, ozdobila jsem výseky protilehlé rohy a přidala fotky. Kolem shluku ozdob jsem nakonec přidala ještě černé enamelové tečky. Ty volím vždy, když jsem líná vytáhnout barvy a udělat cákance. Ale tady bych stejně byla s barvou opatrná, vellum se po styku s vodou totiž rádo krabatí a pak to samozřejmě nevypadá hezky. Vellum také nemá rádo klasické tekuté lepidla jako herkules apod. Takže používám jen lepící oboustranku případně lepidla v rolátkách

I když stránka vypadá jednoduše, dala mi trochu zabrat a původně jsem si ji představovala trochu jinak, než jaký je výsledek. Ale to tak občas bývá. Užívejte zbytek prázdnin a budu se těšit zas příště ;) 

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover