úterý 29. srpna 2023

Vrstevnicové mini album NA CESTĚ / MIRKA

Moc vás všechny zdravím! Dnes jsem tady s inspirací na jedno tlusťoučké mini album z kolekce NA CESTĚ. Ale tlusté není proto, že bych tam měla příliš fotek…

Vlastně původně jsem chtěla z kolekce NA CESTĚ dělat TN deníček, ale zaváhala jsem a mezitím už jich od holek vzniklo tolik krásných, že bych s dalším už akorát nosila dříví do lesa a lepší by určitě nebylo. No a teprve pak mě napadlo udělat mini album s motivem vrstevnic. A aby byly autentické, použila jsem opravdu hooodně pěnové pásky.

Vrstevnice mám ve 3D provedení jak na obalu, tak i vevnitř v podobě odklápěcích stránek.

Nebudu lhát, moc praktické tohle album není. I přes velkou tloušťku obsahuje pouze pár fotek. Tady jsem totiž pěnovou páskou nešetřila. Naopak. Vše je pořádně podlepené pěnovkou, aby ty vrstevnice hezky vynikly. Měla jsem totiž před očima takový ten 3D model kopců, které najdete snad v každém muzeu v koutku o regionu.

I přesto, že je album nepraktické, jsem ráda, že občas vzniknou u mě v scrapkoutku i takovéhle bláznoviny. ;)

Taková krajinka s pasoucí se srnkou a osamělým domečkem úplně vybízí k snění a umím si ji představit i jako přáníčko s pozvánkou na nějaký romantický pobyt v chatě.

Určitě se ptáte, jak jsem dělala ty vrstevnice… Jednoduše jsem si jen nakreslila obrys vystřihla nůžkama. Nic složitého. Ale udělala jsem si nejdřív šablony z papíru, až pak obkreslila na barevnou čtvrtku a vystřihla vnitřek. Na stříhání používám nůžky na detaily, opravdu je znát rozdíl od těch obyčejných. 

Vrstevnice uvnitř jsem si taktéž nejdřív udělala z jednobarevného papíru a až pak překreslovala na čtvrtku z kolekce. Jediné, co mi dalo trochu zabrat, tak vymyslet, jak se budou jednotlivé vrstvy odklápět. Nakonec jsem si udělala z papírových pásků takové M a packy přilepila pod fotky co nejdřív u kraje vrstevnic. Je to takové rychlořešení a určitě to nevydrží časté listování, ale tak…  Už jsem psala, že je tohle album děsně nepraktické? No je no.


Úplně všechny výseky jsou uvnitř podlepené pěnovkou a rozmístěné rovnoměrně, aby se mi vrstevnice neklátily na stranu, ale byly hezky rovné. Fotky jsem taky stříhala nerovnoměrně, aby ladily se zbytkem. 


Tak a teď by mě zajímalo, jestli si taky občas uděláte něco nepraktického pro radost anebo jedete v zaběhnutých kolejích?

Mějte se krásně a užijte ještě posledních prázdninových dnů.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover