pondělí 25. září 2023

A zase to BABÍ LÉTO / DENISA

Ahoj, máme tu začátek nového, už podzimního týdne a čím jiným ho odstartovat než stránkou z kolekce Babí léto. Tak pojďme na to.

Základ stránky tvoří bílá čtvrtka, do které jsem vyřezala čtyři obdélníky. Následně jsem pomocí pěnové lepící pásky podlepila každý otvor jiným papírem. Díky pěnovce stránka nepůsobí tak placatě.



Potom přišla řada na fotky. Jsou o něco málo menší než ten klasičtější rozměr 7,5x10 cm. Kolážovala jsem v BeFunky a udělala to tak, že jsem dala dvě fotky vedle sebe a „spacing“ nastavila na 100. Vypadá to potom takto.


Fotky jsem přilepila pomocí oboustranné lepící pásky a přilepené jsou jen na těch bílých proužcích.


Nakonec jsem přidala výseky a samolepky.



A to je pro dnešek vše. Stránka je časově velmi nenáročná a pro ty, co se ještě nedostali k podzimnímu lepení – tento layout bude určitě vypadat skvěle i v letních barvách. Tak se s námi nezapomeňte o vaše výtvory podělit. Mějte se moc krásně.


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover