čtvrtek 28. září 2023

Rodinná stránka do alba a BABÍ LÉTO / ANNIE

Dnešní den si snad většina z nás užívá volna a třeba i relaxuje lepením. Tak pojď mrknout na další inspiraci z kolekce BABÍ LÉTO.

Tentokrát jsem si na pomoc vzala taky moji oblíbenou kolekci Or saison od Floriléges. Krásně k sobě totiž ladí a já potřebovala doplnit na stránku modrou barvu. Od této francouzské značky miluju naprosto všechno a jsem ráda, že ji najdete i u nás v obchůdku.


Stránka je vlastně taky takový lift z projektu, který jsem nedávno zahlédla na Instagramu. Jde o jednoduchou kompozici složenou ze čtverců. Vybrala jsem různé papíry z obou kolekcí a seřízla je na velikost 2,5x2,5 inch.  Na čtvrtku v barvě kapučína jsem si vyskládala 10 čtverečků z 12 a obšila je na stroji. 


Pakjsem jen zdobila výseky a štítky, opět z obou kolekcí. I na razítka došlo. Snažím se je teď zakomponovat do každého projektu, aby jen neležely v šuplíku. Většinou použiju jen datumovku a černý inkoust. Jaká to změna, když sem tam vyzkouším i jinou barvu. Jak to máš ty s razítky?


Největší oříšek byla titulka. Moje krasopsaní začíná spíš písmenkem „p“ , takže jsem hledala nějaký už hotový nápis od našich šikovných designérek. No hledala jsem dlouho, ale našla. V My Life kitu 01-02-2018 byl přesně ten nadpis, co jsem hledala a i barevně mi seděl. Materiál od PA prostě nestárne, juch.



Stránka hotová a já se těším na další inspiraci od holek z DT, a že se jí na blogu tento měsíc opravdu urodilo

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover