pátek 29. září 2023

Kočičí BABÍ LÉTO / MIRKA

Ahoj na konci září a krásný pátek přeji ;) Dnes mám pro vás opět inspiraci z Babího léta. Tentokrát jsem si dala takovou malou challenge a zkusila vymyslet co udělat s tou kolečkovou čtvrtkou. Za ty roky, co si lepím vzpomínky do alba, jsem zjistila, že čím drobnější vzor na čtvrtce, tím je variabilnější a líp se dá se čtvrtkou cokoliv vymyslet. Naopak, čím větší vzory, tím je to pro mě těžší. Schválně, máte už někdo tuto čtvrtku použitou? Dejte vědět, jsem zvědavá ;) 

Čtvrtku jsem si uřízla na formát 9x12, tím se trochu změní vzhled celého rozložení, ale myslím, že ji to moc neublížilo. Kolečka na čtvrtce vybízela k tomu, abych do nich vložila kruhové fotky. Byla jsem ale líná si připravovat fotky do kruhu. Mnohem ,,menší zlo” pro mě bylo vzít prstový nožík a kruhy do ní vyříznout. A vlastně to nejsou ani úplné kruhy, při řezání jsem se inspirovala a nechala vést předlohou na čtvrtce



Dvě vzniklé díry jsem podlepila fotkami a třetí jsem si nechala na journaling. Ten jsem napsala na malou journalingovou kostičkovou kartičku Papero amo. Jestli ještě neznáte journalingové Papero amo kartičky, seznamte se ;) vřele je doporučuji. V mém repertoáru je to must have. Hlavně ty čtverečkové a tečkované. 



Výseků už jsem mnoho nepřidávala, jen pár větviček a samolepku čiči :) No a taky jsem vytáhla loňskou podzimní kolekci Čas na čaj a použila z něj dvě samolepky, které mé stránce přidaly i trochu barvy


Úplně nakonec jsem přidala ještě černé a bílé enamelky a stránka byla hotová. Necháte se inspirovat a zkusíte z této krásné čtvrtky taky něco vytvořit? Mějte krásný víkend a užívejte krásný podzim ;) 


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover