pátek 15. září 2023

BABÍ LÉTO a další stránka do alba /MIRKA

Krásný pátek všem ;) Babí léto je v plném proudu (těším se moc, protože tohle období miluju). A babí léto nemáme jen venku, ale postupně od nás všech holek z DT i v albech. Určitě jste si všimli nových třicítkových papírů, které jsou navržené ke starší kolekci Babí léto. Je to úžasný nápad, protože teď si přijdou na své jak milovnice project life, tak i ty z nás, které děláme spíš velké stránky nebo minialbíčka. Jasně, velká stránka se dá udělat i z kartiček, ale takhle je to ještě víc dokonalé ;)

Mně padl hned do oka papír s velkým kolem (nebo je to mandala?). Vlastně stejně jako Aničce. Rozhodla jsem se využít vnitřní prázdný prostor na půl pro fotku a na půl pro journaling. Nakonec to dopadlo trochu jinak než byla má představa, jak už bývá u mě ve zvyku.  Ale jsem i tak spokojená.

A jak jsem u této stránky postupovala? Nejdřív jsem pomocí kruhové řezačky vyřízla uprostřed stránky půlkruh a ohla ho směrem k sobě, takže je vidět rubová strana papíru.

K této kolekci (a k mé fotce) se barevně perfektně hodí inové podzimní mini průchodky, které mi tam nemohly chybět. Jsou opravdu mini a ňuňu, pořídila jsem si je i v pastelových barvách a teď pokukuju i po těch letních. Přes průchodky jsem pak přišila ke stránce tmavě hnědý provázek, to evokovat létající pavučinky, kterými je babí léto typické.

Provázek jsem pak ještě použila na vyšití plusek a rámečku kolem fotky. Fotka je v klasickém formátu 10*15 a pasuje tam akorát. Ale to samozřejmě záleží na tom, jak velký kruh se vyřízne. Já měla kruhovou řezačku nastavenou na průměr 12 cm.

Všechny výseky na stránce jsou z této kolekce, něco jsem teda vystřihla i ze čtvrtek, kolečka a pár větviček. Dvě kolečka jsem ohla napůl, aby doplnily půlkruh

Stránku jsem nakonec malinko pocákala barvou, ale jen takové drobounké kapičky. A taky jsem přidala pár puffy samolepek kvůli barvě na fotce. Stejně barevně laděné puffy samolepky jsem našla v loňské podzimní kolekci ČAS NA ČAJ. 

Chtěla jsem napsat i krátký journaling, ale na vzorovanou čtvrtku ne, takže jsem to nakonec vyřešila takhle. Přilepila jsem na vzor kousek bílého papíru

Pro dnešek je to ode mě vše, mějte se moc krásně, užívejte podzimu a pokud se vám podaří i něco slepit, určitě se pochlubte v naší facebookové rodině, nebo na instagramu s hashtagem #paperoamo a #jeduvpapiru. Budeme se moc těšit :)


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

4 komentáře:

  1. To je krásná stránka a holčička jak pěkně pózuje. Ty máš moc krásné nápady, to mne děsně inspiruje a honí, abych konečně zase něco vytvořila. 👍😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, děkuji 🤗 to mám velikou radost, že Tě inspiruji a těším se mooc už teď na Tvoje stránky v cestovatelském deníčku 🤗🤍

      Vymazat
  2. Je to super nápad s tím napůl vyřezaným kolečkem... a mám tu dotaz, jestli by to prej šlo i nožíkem podle talířku :) ... když doma není kruhová řezačka. Já myslím, že jo, co ty myslíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli děkuju moc 🤗 já myslím, že určitě šlo. Taky jsem už toho hodně řezala do papíru i odlamovacím nožíkem a šlo to dobře 😉

      Vymazat

Pin It button on image hover