pátek 24. července 2020

Kolekce Z lesa / VALIKA

Ahojte, 
Ešte stále som v šoku a nadšená z nedávnej novinky, ktorú pre nás dievčatá pripravili. Papiere vo veľkosti TN pre zdokumentovanie všetkých výletov a nielen to. V kolekcii je toho oveľa viac



Zdokumentovala som síce len jeden corona výlet, ale ten výlet stál za to. Tie moje turistické topánky už potrebovali prevetrať. 


Veľmi sa mi páčili cestovateľské ikonky, ktoré pre nás Lucinka navrhla. Tie sa hodia nielen pod stan, ale ku každému výletu


Trošku som to zle vycentrovala, ale čo už. Aj v tom tkvie krása scrapu alebo iného hobby. Učí nás to byť spokojné s tým ako to je 


V každej kolekcii sa mi najviac páčia papiere, ktoré sa dajú rozstrihať a získate všemožné tvary a štítky. Inak tomu nebolo ani v tejto kolekcii.


Vždy sa poteším novým mini abecedám. Malý geo je z predchádzajúceho kitu.


Veľké fotky v projektoch mám rada aj kvôli tomu, že nepotrebujú zdobenie  sú dokonalé sami o sebe.


Inak papierové výseky majú v tejto kolekcii špeciálny rozmer. Dievčatá to premysleli do posledného detailu. Majú totiž rozmer TN zošitka. Geniálne. Preto som im pripravila obal. 


Musela som riešiť iné veci a nemohla som sa sústrediť na dokončenie sťahovania mojej pracovne. Jediné papiere, ktoré som našla boli sada Tropical paradise. Chýbajúcu ružovú som tam predsa len dostala. Vrchný papier má štruktúru plátna a ten druhý je perleťový. V obchode nájdete novinku – pogumovaný papier – to je ešte ideálnejšie na cestovanie


A tak mám všetko pripravené. Už sa len vybrať znova do toho lesa a zdokumentovať ďalší výlet. Odporúčam prirátať 1 cm k veľkosti výsekov/ papierov. Ja som dala len 0,5 cm a je to trochu tesné.


Neodolala som a načala som aj nové TNko. 


Hodila by sa mi malá pečiatková abeceda s mäkčeňmi a dĺžňami. A čo vy? Kúpili by ste si? Tie štvorčeky sú moje najobľúbenejšie.


Ako sa tvorí vám s novou kolekciou? Už ste niečo nalepili? Prosím podeľte sa.

Krásne letné dni plné Slnka nám všetkým prajem
Valika 

PS: Ak neviete čo je to TN tak je to skratka pre Travelers Notebooks. Pekne po česky cestovní deník. Je to skvelý formát pre dokumentovanie menších aj väčších udalostí vo vašom živote nielen doma, ale aj na cestách. Ja som do tohto formátu ešte stále zbláznená.

10 komentářů:

  1. Krása Valiko! Hodně se mi líbí dvojstrana s velkou fotkou a malými čtverečky. Z kitu jsem taky nadšená, navzdory předsevzetí, že nejdřív zpracuji materiál, co mám a až pak budu kupovat nový, tohle jsem prostě musela mít! Já mám ještě kit zabalený, už druhé léto letí tak rychle, že mám pocit, že sotva stíhám sbírat zážitky a ke scrapu se asi dostanu na podzim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej diky moc ♥ no tak taketo predsavzatia si uz ja nedavam, lebo ich neviem dodržať. najväčšiu radosť mám z materiálu, ktorý príde ako najnovší. určite otvor a použi hoci aj v decembri :-) ♥

      Vymazat
  2. Máš to krásné 🙂 velké fotky, se mi taky moc líbí jen tak ❤️ taky jsem tuto kolekci nedávno vybalila a snažím se dodelat album z loňské dovolené 🙂 kolekce je úžasná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej diky Leonko. No tak to je parada. uz sa tesim. urcite to bude krasne ♥

      Vymazat
  3. Úžasné, Vali😊 Ten žltý album mam aj ja, ale este som nemala odvahu do neho zacat pridavat, stale cakam na vhodny okamzik. Ale po tvojom clanku uz mam chuť sa do toho pustiť 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty si zlata ♥ to je sranda ze sme si vsetky objednali zlte albumy. Tak mna nakopol fakt ze uz je jul a chcela som si urobil jednoduchy prehlad celého roka. a taktiež fakt, že som si objednala nove farby :-D hlavnym popudom vsak bolo vyuzit tuto krasnu kolekciu. uz sa neviem dockat ako ju spracujes

      Vymazat
    2. A cože to máte za žluté album? Děkuji za odpověď 😉

      Vymazat
    3. to je take album ktore sme si objednali z ameriky. neda sa inde zohnat len u jednej konkretnej znacky. ak chcete viac tak mi napiste spravu na instagrame

      Vymazat
  4. Boží 😍 za mě je topka ta ,,zafjuzovana,, kapsa s těmi čtverečky a pod nimi ta velká fotka, to vypadá perfektně ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky moja krasna ♥ povodny plan bol tam este zafuzovat hviezdicky ale tiez sa mi to paci len takto. tak uvidime. asi to tak necham ♥

      Vymazat

Pin It button on image hover