pondělí 13. července 2020

Šité minialbum s návodem / PETRA

Zdravím všechny papírové nadšence! Jak jsem v jednom z minulých článků slíbila (Retroalbum), mám tu dnes pro vás minialbum i s video postupem, jak na něj! Pravda, slib zněl, že mini bude z některého dalšího Page kitu. Jenže když se mi dostal na stůl kit Léto ve městě, tak nějak mi pasoval k fotkám z brněnské ZOO a bylo vymalováno. Snad poprvé jsem se teda pustila do minialba, jehož vnitřek tvoří kartičky z MY LIFE KITU 
 

Jak jsem už zmínila, postup výroby alba jsem pro vás natočila. Podmínky byly bojové. Zjistila jsem, že super stěna Skadis z Ikei mi cloní víc, než jsem si myslela. Slibuju, že do příště pořídím stativ a stěnu předělám ze stolu na zeď, aby na videu nebyla žádná tmavá místa. Snad mi to pro tentokrát odpustíte… Ještě pár slov k postupu. Na desky a vazbu alba jsem použila dvě velké čtvrtky od Teresy Collins. Černobílé jsem volila hlavně z toho důvodu, aby nerušily krásně sladěný kit od Silvie. Abyste všechno nemuseli lovit ve videu, napíšu vám rozměry, ať to máte pěkně na očích: 
 
Desky 11 x 8,5cm
Hřbet 11 x 6,5cm
Rýhování – pruh papíru o výšce 10cm, začíná se rýhovat asi 5cm od kraje, rýhujeme vždy 3 rýhy, 3 rýhy, 2 rýhy – trojky jsou záložky, dvojky mezery, celkem vznikne 8 záložek 
 
Stránky jsou o velikosti malé PL kartičky – 10x7,5cm
 
Na titulní stranu alba jsem použila krásné průhledné samolepky. Slovo ,,jede“ jsem nahradila auťákem. Knihařský kroužek na hřbetu alba tu figuruje pouze jako dekorace.
 
Na první stranu jsem naskládala všechny potřebné informace o výletu. Pomohla jsem si stařičkou abecedou z černobílé kolekce a taky datumovým razítkem. 
 
Na každou stranu jsem přilepila "chňapky" na otáčení stránek. Vždy jsem je prošila na stroji k sobě. Celkově je v albu hodně šití a to je i důvod, proč si stránky chystám každou zvlášť a až nakonec je vlepuji do alba. Celé album bych do stroje nenacpala. Dalším důvodem je, že ne vždy je žádoucí, aby bylo šití vidět z obou stran. Navíc ta zadní strana šití se mi ani moc nelíbí, takže to krásně mezi kartičkami schovám, když je slepím k sobě.
 
Některé výseky jsem přilepila pěnovkou. Jelikož neumím psát rovně, musím si vždycky dělat pomocné linky, které potom vygumuju. Na kartičkách se gumováním trochu vyšisuje barva, ale nevadí mi to. 
 

Ráda prošívám na stroji výsekové nápisy.
 
Jeden výsek přistál i na větší fotce. 
 
Na fotkách vypadají tyhle černé průhledné samolepky výborně!
 
Kde bylo potřeba, přidala jsem odklápěčku na dvě fotky.
 
Auťáky k auťáku. Jeden je výsek, druhý je průhledná samolepka podlepená bílým papírem.
 
Na vellumovou stránku jsem málem zapomněla. Dělala jsem ji za pochodu, když jsem celé album slepovala k sobě. Uvidíte na videu!
 
Jedna fotka v albu má rozměr 10x15cm a je rozstřižená napůl. Měla jsem jich tam dát víc, vypadá to dobře, že?
 
Obálka ze stejného papíru jako obal desek. Schovala jsem do ní mapu ZOO, vstupenky i pírko, nejspíš od plameňáka …Tady je slíbené video, nejprve můžete mrknout na celé album, potom následuje postup, jak na něj! 


Pusť si video na Youtube 
Doufám, že se do něj také pustíte a pochlubíte se na našem FB!

16 komentářů:

  1. To je zas úžasné mini Peti 😍 moc se ti povedlo 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Šéfové to tady dneska nějak zlobí, ale na fb skupině Rodina Papero Amo už je, tak mrkni tam 😉

      Vymazat
    2. Niky, vypadá to, že video se nám neukazuje v mobilní verzi, protože je příliš velké. Vložila jsem tedy do článku ještě odkaz na Youtube. Na PC se video ukáže normálně :) Díííky ♥

      Vymazat
  3. Peti, no tak to je veliká paráda, kam na ty krasne minialba chodis? 🙈😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ❤️ vezmu z každého to, co se mi líbí a splácám to dohromady 😅🤣😘

      Vymazat
  4. Peti, je to pecka! Moc díky, že jsi natočila tak pečlivý návod, to se bude hodit! 😘❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ❤️ doufám, že se do něj všichni pustíte 🤣😘

      Vymazat
  5. Peti jjá padám, to albíčko je majstrštyk.. toho šití, je z tebe picnu fakt. Kolekce je k tomu naprosto boží. No nic prostě musím si takové album také vyzkoušet. Určitě chci vidět naživo👊👍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc jsi zlato 😘 vezmu 😉 a já budu chtít vidět tvoje jo 😉😊

      Vymazat
  6. absolutna dokonalost. fakt uzasne. jedna stranka krajsia ako druha. ja z teba proste nemozem ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné album. 👍 Díky za parádní video. 😘

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover