neděle 12. července 2015

MIXED MEDIA day

NOVÁ ART JOURNAL STRÁNKA
Denisa

Ráda zkouším nové neotřelé techniky a kde jinde provádět možné i nemožné experimenty než ve starém dobrém art journaluPokud nemáte, nezoufat :), postačí Vám stará kniha či sešit, jejichž strany je dobré slepit po dvou k sobě a přetřít gessem, tím získáme jakoby větší gramáž a papír odolá náporu různých médií.

Dnes tu mám pro vás nejnovější vpis v modravých letních tónech. Rychlý, jednoduchý a zábavný. Spíše střídmý, žádné zdobení a romantika. Šlo o to držet se zkrátka a příliš to nepřehnat s barvami a dekoracemi (jak mám ve zvyku).


Poslední dobou mě baví hravá metoda nanášení všelijakých tekutých barev, a sice zcela obyčejné kapání. Baví mě sledovat, jak kapky mění tvar, jak reagují na vodu, rozředěné gesso, sušení či obyčejné foukání.

Jak na to. Nejprve jsem dvojstranu přetřela bílým gessem a usušila. Nakapala jsem pár kapek modré Ecoline barvičky a postříkala troškou vody. Usušila. Vybrala jsem pár svých oblíbených razítek a všelijak stránku potiskla černým, modrým a tyrkysovým voděodolným inkoustem.


Pak jsem začala kapat různé modré odstíny. Nalepila kousky modrých známek, výseky z fotek, pěnové nálepky, nápis a pár enamel dots. Přidala jsem pár kapek temně rudé a cákance černou tuší. Nic vědeckého :)

.
Byla to zábava a určitě to není moje poslední dílko v tomto stylu. A co vy a váš art journal? Zahálíte nebo mu naopak nedáte pokoj? Podělte se o to s námi v naší Pinterestové galerii :). Už teď se těšíme na vaši porci inspirace.


PA materiál

4 komentáře:

Pin It button on image hover