úterý 28. července 2015

Challenge 7/2015 - hlasování


Děvčata..nechápu, jako to děláte, že si o prázdninách najdete čas na TAK krásné tvoření.
Jsem na vás velice hrdá a mám radost, že se vám líbilo zadání :) Pojďte si poslechnout písně, které teď zní v našich srdcích a dejte hlas svému favoritovi!


PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do středeční půlnoci a ve čtvrtek 30.7. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

ALENA

ALONA

ANDREA

JIŘINA

LUCIE

MARIE

MÍŠA

PETRA

 VERONIKA

ZUZANA

34 komentářů:

  1. Všechny jsou úžasně nápadité! Všem gratuluji ke skvělým výtvorům. Opravdu těžké vybrat, ale dostala mě stránka od Alony.... je boží :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné všechny, já hlasuji za Lucii.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné - nejvíc se mi líbí Večerníček a tak dávám hlas Lucii (hlasuje Verča Sembolová)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné stránky! Mě dostal ten Večerníček...hlas pro Lucii.

    OdpovědětVymazat
  5. klobuk dolu, vsetky su nadherne! mat tak 2 hlasy urcite andrea a alona! ale s jednym dam na prvy pohlad a pocit - ALONA!

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny jsou skvělé, ale hlasuji pro Lucii a Večerníčka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny stránky jsou krasne :-) Hlasuju pro Lucii. Jiřka

    OdpovědětVymazat
  8. Nesnadná volba...hlasuji pro Lucii, Večerníčka a radost, která z těch veselých fotek čiší. S takovým chlapíkem se nikdo nemůže nudit - zdravím miniVečerníčka! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tentokrát je pro mě jasná favoritka Alona!

    OdpovědětVymazat
  10. Hlas pro Veroniku s Vlaštovkou! <3

    OdpovědětVymazat
  11. Hlas pro Veroniku s Vlaštovkou! <3

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne projekty dievčatá, ťažko si vybrať len jeden, ale keď musím - dávam svoj hlas Andrea - zaujala ma hneď na prvý pohľad. Krásna - farebná :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné všechny, ale za mě Večerníčci aneb Lucie :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Hlasuji pro Andreu. Strašně se mi moc líbí ty barvy a hlavně ten velký barevný houslový klíč. :-)

    Marie Kubáčová

    OdpovědětVymazat
  15. Všem moc děkuju za hlasy, musím říct,že vyfotit našeho malého večerníčka byl kumšt, vzhledem k tomu,že když dostal na hlavu čepičku,tak se hned ukláněl...můj hlas dávám Míše,za její něžnou stránku

    OdpovědětVymazat
  16. Teda to je nádhera, moc krasné prace a zas vybrat jen jednu. Za báječný nápad a vskutku Veselé fotecky dáváme hlas Lucce ☺

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny jsou parádní, ale když jednu, tak hlasuji za Lucku a jejího krásného Večerníčka :-)

    OdpovědětVymazat
  18. No to je zase oříšek... koho mám vybrat? :-) Mám několik favoritů, ale hlasuji pro Andreu!

    OdpovědětVymazat
  19. A ja dávám hlas Petře..miluji tyhle ciste projekty, asi hlavne proto, ze je sama neumim.

    OdpovědětVymazat
  20. A ja dávám hlas Petře..miluji tyhle ciste projekty, asi hlavne proto, ze je sama neumim.

    OdpovědětVymazat
  21. Vsechny stranky jsou super holky!!! Klobouk dolu... Same super napady! Velmi se mi libi vecernicek, ta stranka je velmi vesela a pozitivni, takze hlas urcite pro Lucii :)

    OdpovědětVymazat
  22. Hlasuji pro Andreu, ten houslový klíč je super. Denisa Zdráhalová

    OdpovědětVymazat
  23. tak tohle je galerie nadhery!!! Alona zaruka originality, veledilo!, Andrejky vesely houslovy klic a bajecna barevna kompozice, Petrina cista nezna stranka a vesela vecernickova stranka od Lucky ... tak tot mi favorite!!! holky, nadhera!! a jakoze mam deti, davam hlas Lucce, pac ten Vecernicek je vskutku bomba!!!!

    OdpovědětVymazat
  24. krasne stranky, mojimi favoritmi su Alona a Lucie. Pre tutu challenge vyberam Lucie - skvely napad, skvele fotky, uzasna realizacia. Dada

    OdpovědětVymazat
  25. perfektní zadání, v hlavě jsem měla pár nápadů, v pracovně na půdě ale asi tak 50°C celý červenec...tak snad příště. Z těch krásných výtvorů vybírám Alonu, mixed media dle mého gusta. Petra M.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover