neděle 5. července 2015

RODINA Papero amo

Dnes pro vás máme zcela novou rubriku, ve které budeme představovat naše milé zákaznice - členky rodiny Papero amo. Vybíráme si je z projektů v naší galerii na Pinterestu, a tento měsíc nás nejvíce zaujala tvorba Lucky, která za námi pravidelně jezdí i na naše pražské kurzy. Seznamte se :)

LUCIE FALTOVÁ

Jak dlouho se věnuješ scrapbookingu?
Někdy v roce 2011 jsem začala vyrábět přáníčka. Díky tomu jsem na trhu objevila spoustu novinek souvisejících se scrapbookingem. Potom trvalo ještě asi dva roky, než jsem si na workshopu s Kasiyou udělala svoji první SB stránku.

Co nejraději tvoříš?
Když vyrábím přáníčka nebo SB stránky, používám "hlavologii" :o) Vymýšlím, co jak by mělo vypadat, co se k čemu hodí, jak a co zkombinovat. A když tvořím Mixed Media projekty,  je to jeden velký relax, vypnu, ruce tvoří, vše je dovoleno a všechno je dobře.

Jaké jsou Tvé TŘI nejoblíbenější produkty z PA shopu a proč?
Nejoblíbenější? Jen tři? :o) Hodně používám 3D Gloss Gel od Prima Marketing. Jak pro vytváření struktury na projektech, tak na lepení nejrůznějších ozdob, květin a kovových komponentů.Potom zářivé spreje Color Shine od Heidi Swapp a naprosto skvělé akvarelové barvičky Twinkling H2O's Shimmering od Luminarte.
No a v neposlední řadě to, co mě nalákalo pro moji úplně první objednávku na PA - skvělé a originální SB čtvrtky které jsou naprosto ideální ke kochání.

Tvůj nej designer, vzor, výrobce?
Pro mě těžká otázka. V tomto jsem totiž eklektik, vybírám si od každého něco... Ale hodně mi svým stylem sedí tvorba Kristíny Čepčekové. U Tima Holze čerpám techniku, rozlet třeba od Diny Wakley.

Tvá nejdražší objednávka :)
To je opravdu pěkný dotaz. Myslím, že to byla ta, kdy jsem kupovala Big Shot starter kit. Jenomže to nebylo samozřejmě všechno, nutně jsem toho potřebovala víc, takže se to tehdy docela nasčítalo. Zkuste si tipnout. No a ze zásady nesčítám objednávky uskutečněné v jednom měsíci... Jé, kde jsou ty časy, kdy jsem ujížděla třeba na kabelkách :o)

Kdybys vyhrála v loterii, co by sis koupila, po čem nejvíc toužíš?
Okamžitě letenku na nějaký  světový kreativní veletrh a tam workshopy u světových designerů. Wow, scrapařské nebe! Sem s tím!

Jaký byl Tvůj neoblíbenější Creative/Simple/PL kit? 
Kity neodebírám, ale přesto, že Project Life dělám jen nárazově, oslovil mě tentokrát aktuální PL Kit 4/2015. Českých kartiček totiž není nikdy dost. Hodí se kamkoli, třeba i na přání a SB stránky. A ty černé chipboardové výseky a ozdobné brads jsou fakt nejvíc.

Co uděláš, když Ti přijde balíček s materiálem z PA? 
No to bych vám vážně přála být u toho. Je to totiž moje soukromá chvilka, kterou si za žádných okolností nedám vzít. Po natěšeném obřadném otevírání následuje pokaždé obrovské překvapení a probírání všeho, co tam vlastně je. Prostě jediním slovem KOCHAČKA. Dost se podezírám, že si nové zboží objednávám hlavně kvůli tomu zážitku a až potom na tvoření.

A nakonec nám pověz, co Ti dělá radost mimo scrapbookingu. Co prostě ráda děláš, když zrovna nelepíš?
Tancování Flamenca jsem odsunula na vedlejší kolej poté, co k nám do rodiny přibyl chlapeček a k němu teď už čtyřměsíční malá princezna. No rozhodně se nenudím :o)

MOJE TVORBA



1 komentář:

  1. Ta přáníčka jsou úžasná - první a druhé jsou naprosto geniální, takové dostat, tak si ho snad stále prohlížím a kochám se (to poslední není sice můj styl, ale je zpracováním taky krásné). Verča S.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover