úterý 14. července 2015

SIMPLE KIT projekty

Valeria

Krásny deň vám všetkým prajem,  dnes by som vám chcela predstaviť moje výtvory z Júlového kitu. Kolekcie z dielne Simple stories sa mi vždy veľmi páčia. Tento kit obsahuje veľa vychytávok, ktoré ma prinútili vytvoriť si layout. Áno, čítate správne :-) 


Neodolala som vábeniu Júlového Creative kitu, takže som použila obe nové krásne pečiatky. Až na srdiečko sú všetky čierne výseky z nového PL kitu. Foto nálepky sú super. Myslela som si , že sú v skutočnosti tenšie, priesvitnejšie a na fotke nebudú také viditeľné, ale opak je pravdou. Tento mesiac som využila všetky papierové výrezy, ktoré som dostala v balíčku. 

Stôl na pohľadnici som vytvorila z "dreveného papiera" v kolekcii. 


Dostala som aj malý foťáčik, takže vytvoriť si vlastný nadpis nebol problém. Font, ktorý dievčatá vybrali pre svoje chipboardové písmenka sa mi veľmi páči. 


Moja posledná pohľadnica je taká grafická :-) Zlákali ma farby a enamelky, ktoré sú v tejto kolekcii presne podľa môjho gusta. 


Tešíte sa aj vy z Júlového kitu tak ako ja ? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover