středa 10. listopadu 2021

A druhá kapsová inspirace z kitu / ADÉLA

 kit A přišla zima / listopad 2021

Při vybalování listopadového kitu už jsem se krásně naladila na první sníh, vůni cukroví a všechna kouzla, která advent přináší. Vytiskla jsem si pár fotek z loňského prosince a fakt už se začínám těšit, až zase dětem připravím domeček skřítka Nilse a zapálím voňavé svíčky.


V rodinném albu tak přibude další kapsová stránkaklasickém rozložení typu A. Neměla jsem žádnou fotku, která by si zasloužila celou plochu velké kartičky. To mě ale nezastaví od dokumentování našich životů, nejsme přeci na fotosoutěži. Kartičku se stromečky jsem ještě doplnila výřezy z nových šablon od Lory Bailory.

U další kartičky jsem krom stromku přidala i dárkový výsek, podlepený pěnovou páskou.

Toto bylo největší vánoční kouzlo. Jednoho dne se objevily dvířka a zasněžený dvorek skřítka Nilse. Ve schránce nechal i malý dopis, ve kterém Ellu a Kubíka poprosil, aby pohlídali jeho srnky. Psali si pak až do Štědrého dne vzkazy a nechávali mu u dveří sušenky.

Jeden skřítkův „domeček“ jsem připravila minulý rok i do článku.

https://paperoamo.blogspot.com/2020/12/domecek-pro-vanocniho-skritka.html

K dozdobení kartičky stačí i pár samolepek. A pak už honem domů do tepla.

Zimní světlo je na focení dost nemilosrdné, proto jsem některé fotky nechala radši černobílé. K dozdobení jsem využila i mé oblíbené výřezy větviček. Šablon mám sice opravdu hodně, ale tyto jsou veliké tak akorát k použití na project life stránkách.

Už ani nevím, co za sourozenecký spor vznikl při pečení, ale jsem ráda, že takovou fotku mám. Ať máme zdokumentovaný život ze všech stran.

Jak využijete tento jemný kit vy? Do alba nebo na vánoční přání?

♡ 
Adéla

2 komentáře:

  1. Krásná stránka, Adél, tím tvým něžným způsobem 😘🤗 U nás je taky pečení radost, hihi. No a skřítek Nils se má, i sušenky dostane 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale pak ty sušenky taky musí někdo jíst. :))

      Vymazat

Pin It button on image hover