úterý 23. listopadu 2021

Přáníčková smršť / JANA B.

 Přáníčkový Card kit / 2021

Tak já to tady dneska opět zanesu Vánocemi, jo? Letos jsem opravdu jak ten obchoďák, co vyhrává koledy od konce října, protože na vánoční vlně už těžce jedu. A třeba vás tímto článkem strhnu taky (pokud se mi to nepodařilo s tím minulým ...)


Ono se řekne Card kit. Přáníčka raz dva hotová. Ale dost dobře víme, že to zase tak frk prsk rychlé není. Tohle majíce na mysli, řekla jsem si, že vám vyrobím nějaké "předlohy". Takže to hlavní vymýšlení budete mít za sebou a na vás jen bude doladit si ta přání podle sebe (protože nikdy nejsou dvě přání stejná a vždy si do toho každá dáme něco svého) a dobře si rozmyslet, koho vánočním pozdravem letos obšťastníte. 

Card kit je nádherný, s tím nemůžete šlápnout vedle. V balíčku máte všechno, co potřebujete. Jsou tam velké kartičky 4x6 (ty si budete muset na délku trochu seříznout na velikost přáníčkových základů), malé kartičky 3x4, spousta výseků, samolepek, dále pak ňu ňu šňůrky, rolničky a zmiňované přáníčkové základy. 

Všechny své práníčkové prototypy jsem dělala tak, abych nepotřebovala nic moc navíc. Ano, mohla jsem zavařit big shot a pořádně jím prohnat všechno možné roští (které prostě vždycky dodá šmrnc), ale ne všichni doma takový arsenál máte a já opravdu chtěla, aby ta přání byla co nejjednodušší. Pár z nich má vyříznutý kruh, ale to se dá i ručně (obkroužit skleničku a skalpelem, případně prstovým nožíkem, vyříznout). Ještě se vám samozřejmě bude hodit oboustranná lepící páska a lepidlo glossy accents na malinkaté výseky. A vřele doporučuji pěnovou oboustrannou pásku, s tou uděláte zázraky. Já mám to mega kolo už přes půl roku, používám ji skoro všude a hle, neubývá! Je prostě kouzelná!

A teď k těm přáníčkům. Postup jsem měla trochu netradiční: nejprve jsem si totiž vyrobila přání a teprve potom je dozdobila a doplnila nápisy. Samolepky jsem si většinou podlepila bílou čtvrtkou (tedy tím papírem, na kterém jsou natištěné kitové informace) a obstřihovala. Tímto dodáte samolepce plastičnost a před přilepením ji můžete libovolně posouvat.

Tohle přání je ze dvou kartiček. Z té velké jsem vyřízla vnitřní ovál, musela jsem ručně, žádnou takovou šablonu nemám, a výřez jsem podložila nádhernou malou kartičkou. A jak jsem říkala, podlepení pěnovou páskou dělá divy!


Druhé přání je inspirované křížkovými obrázky, přesněji stromečkem. Ten jsem použila jako předlohu, propíchala a stromeček vyšila (většinou vyšívám bílou sněhurkou). Pozorné oko si jistě všimne, že se mi křížky nedotýkají, protože jsem si to prostě naděrovala špatně. A bylo to pak o nervy, aby se mi ty dírky blízko sebe nespojily v jednu. Do malé stromečkové kartičky jsem si vyřízla okýnko, opět podlepila pěnovou páskou a ozdobila výseky.


Další vyšívání. Tady už jsem se poučila a děrovala správně, tedy přesně mezi těmi nakreslenými křížky, aby se správně dotýkaly a vyšití bylo jednotné (a bez stresu). S velkou hnědou kartičkou jsem si trochu pohrála a malou kartičku, která je tam jen tiskem naznačena, si vyřízla a podlepila pěnovkou. 


Tohle přání je pětiminutovka. Dvě velké kartičky, jedna s vyříznutým kruhovým otvorem, druhá do otvoru napasovaná a celé to má pod palcem roztomilý zajuch. 


Kruhový výřez je taky zajímavé umístit ke kraji. Opět velká kartička a malá kartička.


Dvě velké kartičky se stejným motivem, zajímavá barevná kombinace, proč to nespojit. Taky taková pětiminutová záležitost.


Poslední přání vám snad ani těch 5 min nezabere, pokud nebudete řezat domečky. Já dva vyřízla a podlepila pěnovkou, abych měla pocit, že aspoň něco jsem udělala ... Stačí pak už jen doplnit velký nápis (ten taky podlepit pěnovkou, já vám říkala, že se vám bude hodit!) a doplnit samolepkou. 


Jako až si říkám, že jsem vám tady nic převratného, třeskutě inspirativního a propracovaného neukázala, ale myslím si, že i takhle to stačí a že není třeba jedním přáním trávit celé odpoledne. Protože tak i tak vykouzlíte na tváři obdarovaného úsměv a potěšíte. Protože přání z lásky dělané udělá radost vždycky! Tak ať se vám dobře tvoří!

8 komentářů:

  1. Janičko, moc děkuji za inspiraci. Určitě se bude hodit, kit mám připravený, jen zasednout... Nechám se inspirovat tvými předlohami a bude to raz dva tři hotovo :) Jen mně se už kolo s pěnovkou nějak tenčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, to jestli se necháš inspirovat, tak článek splnil účel a já budu moc ráda!! Ještě mi toho spousta zbyla a říkám si, že když to tak rychle šlo, že bych taky ještě mohla zasednout. No a ta pěnová, to není možná! 😁😁

      Vymazat
  2. Teda moc pěkná nálož přáníček ... a i jsi mě už naladila vánočně ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, tak z toho vánočního naladění mám radost! A moc děkuji! Pustís se do nich taky?

      Vymazat
  3. Jani, úplně úžasné jsou všechny typy, já mám i ty tvé z loňska uložené na inspiraci 🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se tak těším, co ještě dalšího vytvořís TY!! Ať můžu dorazit zbytek kitu 😁 a děkuji, Miri

      Vymazat
  4. Super inspirace, Jani! Speciálně kombinace stejných vzorů v jiných barvách je super nápad! ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to jsem si ani nevšimla, ty to umíš hezky popsat, já jen dělám, co mi přijde v tu chvíli dobrý 😁😁😁 děkuji moc, Jani

      Vymazat

Pin It button on image hover