čtvrtek 4. listopadu 2021

Jak na předvánoční album / JANA B.

 Moc vás zdravím. Dnes jsem tu s trochu netradičním (předčasným) článkem, ale když už to všude začíná "vonět" Vánocemi, holky naskladňují vánoční kolekce a dokonce i nový kit je "lajzlý" zimou.. Tudíž jsem si řekla, že proč nezačít s nějakým předvánočním tvořením už teď! Co vy na to?


Jako nenechte se mýlit, do vánočního papíru jsem ještě nestřihla a vlastně ani nemám vymyšleno, jak to adventní album letos pojmu, ALE mám pro vás video. Protože než bych to svoje povídání sepsala ... Varování předem: JE TO DLOUUUUHÝ. 20 minut času vás to bude stát a já opravdu doufám, že si v tom každá něco najdete. Moc bych si to přála!


Ve videu vám ukážu pět svých adventních pokladů (ne, nezní to nadneseně, protože tahle alba jsou opravdu takové poklady mého každoročního snažení a dokonce Jamie pokaždé říká, že to je to nejlepší, co jsem kdy udělala ... hm, tak nevím, jestli je to úplně kompliment). Povím vám o tom, co se mi nejvíc osvědčilo a co mě nejvíc baví a ukážu vám svoji vánoční pokladnici materiálu. 


A tady vám ještě nasdílím pár užitečných odkazů:

  • Všechny články s adventními alby (December Daily) najdete na blogu pod štítkem "December daily" - TADY. Je tam tak tuna inspirace!
  • Valika pro vás třeba zpracovala různé nápady na vánoční album - mrkněte SEM, to je článek natřískaný tipy! 
  • Veškerý vánoční materiál najdete na eshopu TU.
  • A nově naskladněnou Loru Bailoru, kolekci Volver, si můžete objednat TADY.
Ve videu pak zmiňuji několik produktů, které se vám můžou ke tvoření hodit. Jsou to třeba knihařské kroužky (na tenhle způsob vázání alba nedám dopustit!). Různé potištěné vellum nebo vellum klasické. Skvělým efektem je třeba kresba na vellum pomocí bílého popisovače (já jsem takhle dala dětem fix, ať mi na vellum namalují zimní obrázek a pak jsem ho jednoduše zakomponovala do alba). Na vellum se vám pak hodí speciální lepidlo (neprosvítá tolik). Skvělá je taky acetátová folie, nejen na desky, ale i na jednotlivé stránky a folii můžete taky popisovat. Pak se já neobejdu bez bílé čtvrtky, protože ať jsou všechny ty vánoční papíry přenádherné, potřebuji to tou bílou rozrazit. Nechci vánoční cirkus :D Pokud si budete chtít vytvořit nějaké ozdobné chrastítko, Fuse Tool se hodí. Jestli nemáte, můžete kapsu i prošít. 

No a teď už to video. Užijte si svých 20 minut času a hlavně, UŽIJTE SI POHODOVÉ PŘEDVÁNOČNÍ TVOŘENÍ!! Je to jen jednou do roka, než to zase všechno uklidíme do krabic. A napište mi, jak to letos s adventními alby vidíte vy. Budete tvořit? Máte už nějakou představu? Pojďme se navzájem inspirovat!




13 komentářů:

  1. Boží článek, Jani! a skvělé tipy!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, úžasný článek 🤗a boží video, chci častěji 😁🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak stačí zdržet kit 😁😁😁 moc děkuji, Miri 😍

      Vymazat
  3. Úchvatné,taky jsem se teď vrátila ke zpracování starších alb DD.Vždycky si s velkým nadšením v listopadu vytvořím desky a první stránky,pak mi začne ujíždět vlak,tak jen fotím a sbírám kde jakou cetku :)po Vánocích všechno nasyslené a nedokončené zavřu do krabice,tak třeba letos už aspoň nějaké dokončím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super!!! Tak budeme tvořit spolu! Teď je asi nejlepší čas to dohnat 😁😁😍😍

      Vymazat
    2. Já taky moc děkuji za inspiraci a už začínám tvořit, mám roztomilé minialbum podle Adél a chci to na prosinec rozpracovat. Petra

      Vymazat
    3. No ale to bude skvělé!!! Ten nejlepší základ už máš ❤️

      Vymazat
  4. Tenhle článek je můj splněný sen,díky za něj i za možnost prohlídnout si to vše takhle v jednom videu. A poslouchat Tvůj libý a příjemný hlas bylo za odměnu. Jinak na DD se fakt nechystám, já konečně po víc jak roce dodělala svoje první DD z roku 2019 a bylo to teda UF! Rok 2020 nahážu do PL alba, musím si šetřit síly na miminí fotky, které se teď urodily - a že s tím druhým dítětem se chystám max na vyzkoušení nějakého minialba :D Anet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám obrovskou radost. Přiznám se, že to vždy velmi potěší, když to naše úsilí přijde někomu vhod a inspiruje. To je na tom to nejlepší (a ty nalepené vzpomínky samozřejmě taky 😁). Já se ti nedivím, že se do alba nepouštís, ono to jde udělat jednoduše, ale pořád to nějaké práce je, hlavně mentálně ní přijde, že na to člověk pořád mysli a tak. Užívej si advent s dětmi a cokoli se počítá, to je jasné!!! A moc děkuji! 🤩

      Vymazat
  5. Jani, to je krásné schrnutí předvánočního tvoření:) Tvá vzpomínka mne přimněla také otevřít krabici se schovanými(jak já si je nazvala) PROSINCOVNÍČKY.Mám tři😊 Loňský prosinec pro mne vůbec nezačal dobře, i když jsem byla tak trošku připravena na odchod svého nemocného tatínka, tak bohužel taková příprava i u zdravotníka neexistuje😪 Tatík měl rád srandu, výlety a my je s maminkou v prosinci dle možností podnikly, fotečky jsou uloženy a letos mám velikou chuť se ke všemu vrátit a na počest jeho památky si Prosincovníček dotvořím a určitě stihnu i ten letošní s překrásným materiálkem PA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, ty jsi báječná žena a doufám, že si to uvědomujes. Takové vzpomínky se nelepí vůbec snadno, nedokážu si to představit. Ale líbí se mi, jak krásně o tom píšeš a jak jste to s maminkou prozily podle tatínka. Přeji ti, ať to lepení jde od ruky a moc děkuji za tak krásný komentář 😍

      Vymazat
  6. Super video, pre tych co uvažuju o December Daily a nevedia ako na to, aj titulky na zopakovanie, príjemný hlas, rôzne vychytávky z praxe a veľa krasnych inšpirácií
    ĎAKUJEME ❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover