středa 17. listopadu 2021

Přišla zima v Happy Planneru / LEONA

 Kit A přišla zima / listopad 2021

Ahoj, zdravím vás všechny při volné středě, snad si ji užíváte. A mám pro vás inspiraci z aktuálního my life kitu A přišla zima. Ukážu vám jeden týden v loňském Big Happy Planneru a už! to vypadá nadějně, chybí mi pár týdnů a bude komplet hotov.


Vybrala jsem první prosincový týden, který končil druhou adventní nedělí. V týdnu si kluci rozdělali první okýnko adventního PA kalendáře, který použiju letos už potřetí a stále je jako nový. Dny v týdnu nahoře v diáři jsem od úterý 1.12. přelepila těmi krásnými domečky z kitu.

Celý týden byl u nás ve znamení zapalování svíček.

Na zdobení jsem krom domečků použila pár PL kartiček a samolepkových nápisů a ozdůbek.

Na druhé stránce jsem do jedné velké PL kartičky vyřízla kruh pomocí této šablony a pod ní umístila fotku kluků. Krom ozdob z kitu jsem použila tyto samolepkové pásky, tuto a větší červenou abecedu z jednoho staršího kitu pro číslo 2.

Když už jsem měla vytažené vyřezávací šablony, vyřezala jsem i trochu roští z této sady a umístila je vpravo ke kruhu a vlevo nahoře taky ke kruhu.

Taaak a další týden hotov, a jsem ráda, protože brzy budu mít rok 2020 komplet. Musím vám říct, že mě toto diářové rozložení a tvoření moc baví. Mám ráda, že se můžu držet nějakých okýnek a struktury, i když datumově jsem obvykle úplně mimo. Ale to já neřeším :)

Mějte se moc hezky a těším se na příště

Leona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover