čtvrtek 11. listopadu 2021

Vyšitá zima / MIRKA

 Kit A přišla zima / listopad 2021

Krásnou listopadovou středu přeju! Jojo, je to tady, mlhavé dny, zima zalézající pod kůži a rychlý nástup tmy. Ale aspoň si můžeme spíš sednout s horkým čajem ke tvoření, že jo? ;)


Listopadový kit je laděný už hodně vánočně a do zimy, tak jsem vytáhla starší fotku s mým roztomilým lovcem vloček. Fotku už jsem měla vytisknutou dávno, je ve velkém formátu a nechala jsem ji tak, i když zabírá poměrně velkou část stránky 8,5 x 11 inch. Zas bude v albu trochu změna, protože v poslední době používám spíše menší fotky.


Nejdřív jsem si připravila skvrny pomocí akvarelových barviček. Hezkých, nerovnoměrných skvrn se dá docílit nanesením barvy na celofánový pytlík a několikrát obtisknout na připravený bílý papír. Pak už stačí na uschlé skvrny přidat pár cákanců stejnou, nebo trošku tmavší barvou a je to. Do připravených akvarelových skvrn jsem chtěla vyšít vločky. Půjčila jsem si tedy od syna kružítko a vyrobila vlastní šablony vloček na vyšívání.

Fotku jsem podle plánu umístila přibližně doprostřed a pod ní nalepila odstřižky ze dvou kitových kartiček v šedé a béžové barvě. Poté přišly na řadu mé vločkové šablony, které jsem si na kousku opatrně přichytila ke stránce washi páskou a šídlem proděravila dírky na vyšití vloček.

Bílá bavlnka je taková nenápadná, ale vytváří opravdu krásný efekt, jako kdyby byl vystouplý papír, určitě to někdy vyzkoušejte ;)

Nakonec jsem přidala nějaké papírové výseky a průhledné enamelové tečky a bylo hotovo.

Pro dnešek je to ode mě vše, mějte se moc krásně, užívejte podzimu a pokud se vám podaří i něco slepit, určitě se pochlubte v naší facebookové rodině , nebo na instagramu s hashtagem #paperoamo a #jeduvpapiru Budeme se moc těšit :)

Mirka

2 komentáře:

Pin It button on image hover