neděle 30. srpna 2015

PROJECT LIFE day

VZPOMÍNKY NA DOVOLENOU
Jana

Pískem to začalo a pískem to končí. Na začátku léta jsem vám ukázala několik tipů, jak do vašich PL alb zakomponovat sypkou vzpomínku z pláže. A dnes jde do tuhého – opravdový plážový písek a opravdové dovolenkové album. 

Než však přistoupíme k pískovým ukázkám, mám pro vás jedno mušličkové chrastítko, neboť nejen písek jsme pašovali přes pomyslné hranice. Pláž byla mušličkami různých rozměrů zcela poseta a tyto drobné solí navoněné skořápky se báječně postaraly o zábavu dětí. Takže jsme si přivezli slušnou zásobu (děti kontrolovaly, že opravdu všechno vezeme domů) a já přemýšlela, co s nimi a jak je dostat do alba. Vybrala jsem ty nejmenší a nejštíhlejší, připravila si průhlednou folii, pěnové čtverečky a dvě stejné PL kartičky s výřezem. 


Jednu stranu fólie jsem udělala delší, abych ji mohla proděravět a přidat do alba. Nakladla jsem mušličky, přidala pár flitrů a kartičku po obvodu hezky očtverečkovala. 


Posledním krokem bylo slepení obou kartiček k sobě, aby navzájem lícovaly. 
Zde vidíte chrastítko zepředu  … 
¨

.. a zde je jeho zadní část.

 

Dalším prázdninovým počinem bylo zakomponovat písek do diáře. Vybrala jsem si papír z citrusového Creative kitu a nařezala si dvě stránky velikosti 6x8. Na obou stranách jsem pomocí Big shotu vyřízla několik kruhů. Aby dobře lícovaly, řezala jsem oba papíry najednou.  První kruh jsem vyplnila pískovým chrastítkem (písek jsem dala do zip lock pytlíčku, střihla na požadovanou velikost a po obvodu všech stran pro jistotu zalepila washi páskou), do druhé se dostaly modré flitry a poslední jsem vyplnila zlatem. Další dva vybrané druhy jsem pro doplnění kompozice stránky polepila fotkami.  Chipboardovým nápisem Summer bylo dílo završeno. 



Samotný písek jsem do alba dostala stejným způsobem jako v již zmiňovaném PL příspěvku. Písek jsem dala do sáčku, ostřihla na potřebnou velikost rámečku, zajistila washi páskou a spolu s chipboardovým rámeček pořádně přilepila k fotce.


Pro tento způsob je třeba pískem šetřit, aby vám album moc nenakynulo a aby měl písek prostor na přesýpání a vznikl tak kýžený efekt. Rámeček přilepte pouze po jeho obvodu, aby neprosvítal ani kousíček lepenky.


A co vy? Už máte vaše dovolenkové zážitky zpracované nebo se teprve chystáte jako já? 

6 komentářů:

  1. Prekrásne! U Vás sa to len tak hemží inšpiráciami a nápadmi! ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, opět dokonalé! Hned bych někam vyrazila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani super :) já bych to nikdy neslepila, smekám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosím tě, já bych zase nedala dohromady taková úžasná přáníčka ... :)

      Vymazat
  4. holky, děkuji vám, ty prázdninové vzpomínky se stejně zpracovávájí nejlépe, že :))

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover