čtvrtek 27. srpna 2015

Trend(y)

ELEGANCE
Olga

Když jsem se podívala na novinky, které představili světoví výrobci materiálu pro scrapbooking na veletrhu CHA 2015, první, co mne zaujalo, byla barevnost…světlé pastelové barvy, kde vládne mentolová, starorůžová a broskvová, citrónově žlutá a bílá...tak takhle jsem začala už v lednovém článku :). 

A protože barvy jsou u mne na prvním místě, dnes něco přidáme.Vlastně ubereme, protože tóny jsou stále světlé, ale především jsou použity jako doplňující k bílému podkladu. Bílá prostě vede a k jemným pastelovým barvám přibírá zlatou a psané texty. V kurzu jsou čisté, elegantní projekty, zlatá dodává nádech noblesy a psané texty potvrzují ruční práci.


Tato spojení najdeme na celé řadě projektů a věřte, že vůbec nejsou nezajímavé a fádní. Psané texty se objevují i na propisotech, razítkách, maskách i vyřezávacích šablonách. Takže pokud úplně neovládáte kaligrafii, nic se neděje, pomůcek je všude dost.


Celé sady papírů a čtvrtek, doplňků i ozdob najdeme v novinkách jednotlivých výrobců.






Na Pinterestu jsem našla na ukázku několik projektů k inspiraci:





Pokud prohlédnete  obchůdek PA, určitě tam naleznete v daném stylu spoustu položek. 
A např. poslední CREATIVE KIT byl zářivou ukázkou posledních trendů.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover