čtvrtek 23. března 2023

Srolovaný PIKNIK NA LOUCE / MIRKA

Ta opravdická pikniková sezóna je pomalinku na obzoru. A i když zatím piknikujeme pouze na papíře, vůbec to nevadí, protože té krásy, co už tady je a taky bude! Dnes přispěju svou piknikovou troškou i já


Máte rádi washi pásky? Já je miluju, ale bohužel příliš nevyužívám. I když občas sem tam nějaký kousek přilípnu, o nějakém velkém používání se nedá mluvit. Tak jsem si říkala, že je to škoda a že to na dnešní projekt zkusím s washinama trochu rozjet. Poprvé jsem si zkusila projekt s ruličkama (ke mně ty trendy věci dochází trochu později). Hlavně mi ty ruličky přišly do alba takové nepraktické kvůli objemu, ale nakonec proč ne? Každé album může mít svou jednu ruličkovou stránku 😀 Já si tuhle spíš zatím vystavím a pak uvidím podle místa.  



Ruličky jsem si udělala z vellumu a právě zmiňovaných washi pásek.

Resp. jsem si nachystala 3 cm široké vellumové pásy, na jednu stranu po délce nalepila washi asi jednou třetinou a pak zarolovala. Na konci rolování mi přečuhující washi ruličku slepila. Hotové ruličky jsem si nastříhala na různé délky a naskládala na základovou bílou čtvrtku



Pak jsem si na big shotu pomocí vyřezávacích šablon vyřezala rámečky z papíru polepeného washi, na které jsem taky použila tu stejnou washi, aby to spolu ladilo. A dozdobila výseky a samolepkami z kitu. 



Jsem ráda, že je v kitu tolik kočiček, mám spoustu kočičích fotek, ale zatím jsem je nescrapovala, protože víte jak to je. Každá fotka čeká na ten správný scrapmateriál ;) Takže ty moje fotky se právě dočkaly, jupí. Ale i kdybychom kočky neměli, taková roztomilá číča se dá přilípnout na jakýkoliv projekt ;) Taky jsem je často a ráda používala předtím, než si nás naše číča adoptovala. 





Jsem ráda, že jsem si ruličkování vyzkoušela a odškrtávám si kolonku. Další stránka už bude ale neruličková, protože se chci pustit i do těch skvělých papírů ;) Co vy a ruličky? Zkoušeli, nezkoušeli, líbí, nelíbí? Mějte se moc krásně a nezapomeňte sledovat i náš instagram, kde najdete ještě mnohem víc inspirace


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover