čtvrtek 16. března 2023

PIKNIK NA LOUCE a něžně minimalistický layout / ADÉLA

Nová kolekce Piknik na louce je opravdu nádherná a krom skvělých papírů v ní najdete i jemné vyřezávací šablony. Hned mě zaujaly rámečky i papír s velkými puntíky a věděla jsem, že si po dlouhé době udělám velkou stránku.


Viděli jste už, co vykouzlila Míša a Denisa? Asi je vám jasné, že nejsem blázen a vyšívání u mě neuvidíte. Šla jsem minimalistickou cestou, vybrala tři fotky a vyřízla k nim rámečky a rámečky. 


Využila jsem i jejich vnitřní části a podlepila s nimi fotky.


Zároveň mám ráda, když je jedna z fotek nadzvednutá pěnovou páskou a tento prvek má tak pod sebou jemný stín


Pak už jen pár větviček, kvítí a nápis do rohu.


Moc se těším, že si z květinových papírů střihnu ještě pár přáníček a určitě i na nějaké minialbum dojde.


Jaké papírové plány máte vy?

Adéla

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover