úterý 28. března 2023

Ušaté krabičky a priania pre šibačov / IVKA

Ahoj, všetci. Môj prvý príspevok na blogu je tu. Ku podivu to nebude stránka z novej kolekcie ako by možno väčšina z vás čakala (na tú ešte len príde). Keďže nám veľká noc klope na dvere a ja som tento krát prípravu nepodcenila, ukážem vám čo som si pripravila pre malých aj veľkých šibačov.

Keď sa na  e-shope objavili nové šablóny od A. RENKE väčšinou neodolám. Nebolo tomu inak ani tento krát, šablóna na ušaté krabičky a nejaký ten zajko skončili v košíku. Netrvalo dlho a hneď som ich musela vyskúšať.

S pomocou šablóny sa krabičky vyrábajú skoro samé, stačí vybrať papier, vyrezať a zlepiť dohromady. Celé to trvá pár minút. Potom už prichádza tá zábavnejšia časť - zdobenie. Ja som zvolila jednoduchý štýl: zajačik, vetvička a k provázku som doplnila pierko a drevenú korálku. Verím že potešia a urobia radosť.

Aby toho nebolo málo tak som vyrobila ešte pár veľkonočných prianí s pomocou ďalších šablón od A. RENKE a Papero Amo. Každé som ladila do inej farby.





Ktoré sa vám páči najviac? Ďakujem za prečítanie a teším sa na budúce.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

2 komentáře:

  1. Ivko, krásné :) krásná jemná jednoduchá inspirace :) Prosím ta šablonka na krabičku je do normálního BS nebo do A4?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem veľmi pekne ❤️ áno šablóna je do normálneho BS, v pohode sa zmestí 😉

      Vymazat

Pin It button on image hover