pondělí 13. března 2023

PIKNIK NA LOUCE a louka na papíře / DENISA

Ahoj všichni. Tak už jsme pomalu najeli na jarní vlnu, a proto jsem si dnes připravila stránku z nového kitu Piknik na louce, který je na jarní tvoření to pravé ořechové. Pojďme se teda na to kouknout hezky z blízka.


Když jsem viděla ty papíry, hned jsem měla jasno, který papír použiju, jaké rozložení zvolím, že budu vyšívat, atd.


Jako předlohu na vyšívání jsem si stáhla obrázky z eshopu, konkrétně ty u vyřezávacích šablon. Následně jsem je vytiskla a dírkovala.

Když bylo vyšívání hotové, nalepila jsem pruhy papíru a fotky.


Pak už zbývalo jen přidat výseky a puffy samolepky. Nechtěla jsem to moc přehánět, aby vynikl ten krásný kytičkovaný papír.


A voilà, stránka je hotová. Kit je naprosto dokonalý, takže to šlo samo. Mějte se krásně a přeji úspěšný start do nového týdne.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

  1. To je parádní stránka. Wau to vyšívání, tak to je dosti vysoký level :) Nádhera

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, Irenko, mám velkou radost, že se ti stránka líbí 💗

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover