úterý 20. ledna 2015

PROJECT LIFE DAY

SCRAPBOOKOVÝ PROJECT LIFE
Irena

Možná vás trochu mate titulek. Project Life je přece scrapbook… ano, je, ale většinou se v PL plní kapsy kartičkami a fotkami a v tom pravém nefalšovaném scrapbooku se tvoří stránky do alba. 

Protože hodně fotím, využívám hodně fotek právě do Projectu Life, ale stále jich ještě dost zbývá a to takových v podstatě nicneříkajících ale krásných :) Využila jsem také přebytečné kartičky, protože těch mám taky hezkou zásobu a společně s fotkami jsem vytvořila stránku do alba.


Vybrala jsem kartičky, vhodný podkladový papír a fotky. 
Použila jsem fotky černobílé, aby kartičky hezky ladily.


Vše jsem rozmístila na stránku tak, jak by se mi to asi líbilo. 
Kombinací je v podstatě nekonečně, takže jsem to ke konci ještě trochu upravila.


Z bílé čtvrtky jsem si vysekala raznicí různé velikosti koleček a těm jsem po obvodu nakreslila plnou nebo přerušovanou čáru. Dále jsem nakreslila vlaječky a vystřihla jsem je. Snažila jsem se (to jde samo), aby to bylo takové hala bala, ne moc úplně rovné.


Použila jsem své nejoblíbenější pomůcky na zdobení PL
 a to jsou washi pásky, enamelové tečky a můj oblíbený černý fix.


Jednotlivé kartičky jsem ozdobila a natiskla jsem razítka,
 která mají pařížský motiv. Snažila jsem se pracovat jen s barvami, které vzájemně ladily.


Hotové kartičky jsem rozložila na scrapbookovou čtvrtku a přidala jsem bílé výseky, 
které celou stránku sjednotily, a vše jsem přilepila.


Stránku jsem dokreslila černým fixem po obvodu a doplnila jsem kartičky.Tímto stylem můžete spotřebovat nejen kartičky, ale i fotky, které se nikam moc nehodí, ale byla by je škoda nevyužít. Takovou stránku můžete dát do alba vedle kapsové stránky, kde jsou všechny důležité údaje, které jsem neuvedla u této stránky pro radost, jako například účastníky zájezdu, fotografie účastníků a například vstupenky nebo jízdenky. 

Už jste také zkoušeli udělat stránku ve stylu Projectu Life?

4 komentáře:

  1. Líbí se mi, jak člověk není v tomto případě limitován velikostí a rozložením kapes. Mám připraveno několik takových stránek :-) Jen se k tomu dostat je "zhmotnit" :-) Nádherné barvy, Irenko, a ještě krásnější detaily :-)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné využití kartiček - taky se mi začínají hromadit, tak bych mohla něco takového zkusit :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Moni! Nejlepší na zpracování jsou černobílé fotky a pokud nejsme limitováni kapsou, tak je to velká plocha na tvoření. Stránky jsou prostě moje oblíbené :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé použití pomůcek při PL:-) Super!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover