pátek 30. ledna 2015

SIMPLE KIT projekty

VALERIA

Januárový Simple Kit je jednoducho skvelý ! :-) Ešte som ani nevedela, že budem členkou DT a už som otravovala baby či si ho môžem objednať, lebo v hlave som mala hneď niekoľko projektov :)  

Z celého kitu ma najviac zaujali tieto 3 veci:
- pečiatka
- pruhované papiere
- papierové výseky

V duchu blížiaceho sa Valentína ma napadlo vytvoriť tieto pohľadnice: 





Nadpis / hlavné posolstvo pohľadnice som doplnila písmenkovými samolepkami.. Vytvorila som mužské vydanie a ženské, ktoré je viac farebné. Hlavná správa sa však nachádza vo vnútri :)

Verím, že sa necháte inšpirovať a aj vy pre svojho milého / milú vytvoríte nejakú špeciálnu pohľadnicu ;-) 

PS: tieto pohľadnice predstavujú česko-slovenské manželstvo ... chvíľu sa rozpráva po slovensky, chvíľu po česky, tak snáď prepáčite :-) 







PAVLÍNA


2 komentáře:

  1. milá V.,

    vrámci toho, že mám kopec práce, si samozrejme pozerám všelijak blogy, a došla som aj na Papero Amo - a chcem ti len napísať, že sa mi veeľmi páčia tie pruhovan pohľadnice s "tajemstvím", sú krásne! v jednoduchosti je krása <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kam. veľmi pekne ti ďakujem za krásny komentár, ktorý ma veľmi potešil :-) som rada, že sa ti páčia ♥

      Vymazat

Pin It button on image hover