čtvrtek 15. ledna 2015

CARDMAKING DAY

EMBOSSING TÓN V TÓNE
Valeria

Prajem všetkým krásny deň, dnes by som sa s vami chcela podeliť o pár postrehov z oblasti tvorenia pohľadníc. Prvý veľký okruh postrehov sa venuje horúcemu embosingu štýlom "tone in tone" čiže tón v tóne. Nápad vznikol, keď som si prezerala veľké firmy, ktoré majú vytvorené kolekcie papierov ladiace s farbami pečiatok. Napr. odtieň pečiatky " Fresh Lavender" by pasoval s farbou papiera "Fresh Lavender".  Nazvali to pečiatkovanie tón v tóne. Mňa napadlo použiť strieborný embosovací prášok na strieborný papier alebo zlatý embosovací prášok na zlatý papier. Výsledkom som nadšená. Som zvedavá čo naňho poviete vy:-)

Budeme potrebovať: 
 kúsok zlatého alebo strieborného papiera 


Nemusíte sa obmedzovať, môžete vyskúšať aj farebnú verziu
napr. červená by mohla vyzerať veľmi dobre. 


Základom horúceho embosingu je zbaviť sa statickej elektriny ( viac o tom napíšem v niektorom z budúcich príspevkov) a mať kvalitnú embosovaciu pečiatku.  


Trošku ťažšie sa to fotí, ale naživo to vyzerá perfektne a zatiaľ mali pohľadnice takto vytvorené veľký úspech v mojom okolí. 


Takýto jednoduchý, elegantný look však potrebuje niečo navyše.
 Nejakú zaujímavosť alebo textúru, ktorú najlepšie dodá embosovanie Big Shotom ( alebo iným prístrojom ) Nezabudnite si základnú platformu otvoriť a používať len 1. 


Chcela by som využiť tento priestor a predstaviť vám difúzery od firmy Ranger / Tim Holtz (pozn. PA - pokud máte o difuzéry zájem, napište prosím komentář pod článek a při objednávání vám je odložíme:) Ponúkajú 2 varianty, ja mám zatiaľ tieto štvorce. 


Sendvič do Big Shotu si zložíte tak, 
že vynecháte jednu z dosiek a použijete namiesto nej vami zvolený difúzer zo sady. 


Ja však používam aj vnútro :-)


Je lepšie, keď si embosovaciu kapsu spolu s difúzerom zlepíte páskou. 
Vždy sa to trochu pohne, ale takto je to o niečo menej. 


Výsledok: textúrovaná je len tá časť, kde tlačí na papier difúzer. 


Vytvorené komponenty som spojila do týchto jednoduchých pohľadníc
Využila som pečiatku a papiere z aktuálneho januárového Papero amo SIMPLE kitu. 




Prikladám však aj iné príklady. 


Dúfam, že Vás môj dnešný príspevok zaujal :-) 
Nezabudnime na hlavnú otázku: ste na striebro alebo na zlato ? :-)))

7 komentářů:

  1. Já osobně jedu ve zlaté :-) Je to hit posledních měsíců ...

    OdpovědětVymazat
  2. bajecny!!! taky spis zlatou, ale stribrna se hodi ke studenym barvam, takze tam volim stribrnou :))

    OdpovědětVymazat
  3. dakujem :) vyzera to tak, ze zlata je kralovna a strieborna princezna :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Krása :P Já snad začnu embosovat :DD ale nejdřív si koupím větší stůl :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné,elegantní, dokonalé :-) Díky

    OdpovědětVymazat
  6. kupa akehokolvek pristroja znamena novu zavislacinu a maniacinu :-) na to ta musim vopred upozornit :-) ale stoji to za to ( koniec koncov ako kazda zavislacina ;-)) dakujem este raz za krasne komenty. velmi si to vazim ♥

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover