úterý 7. prosince 2021

Vánoční layout / MIRKA

 kit Vánoční tajemství / prosinec 2021

Taky se tak každý rok těšíte na vánoční materiál ke tvoření? Já snad víc, než na dárky. Jsem zvědavá, jaké budou barvy a provedení a pak od radosti nevím, co dřív udělat, jestli stránky, přáníčka, nebo deníček! No a letos už je konečně tady, prosincový kit s názvem Vánoční tajemství a musím říct, že se Silvii moc povedl, že jo?


Annie už si z nového kitu připravila úžasný základ na prosincový deníček, mrkněte (a mám tajné info, že budou i další). Přiznám se, že i mě to napadlo, ty visačky a celkově se to na deníček strašně hodí. Nějak jsem si ale nenašla čas si to pořádně naplánovat, takže nakonec nic, ale to vůbec nevadí, protože jsem si udělala aspoň stránku do alba z loňských Vánoc. Z těch totiž nemám v albu ještě nic. Teda teď už jo.

Papíry mají jiný formát, než bývá u page kitu obvyklé, tak jsem toho využila a nalepila menší layout. I když mám na loňský rok album 12x12, vkládám do něj často i menší kapsy, když zrovna nalepím layout v obdélníkovém formátu. Do kroužků pasují tyto kapsy perfektně.

Pro naši vánoční stránku jsem si nakonec vybrala papír s motivem březové kůry. A když se podíváte pozorně, objevíte velmi nenápadné šití a taky velmi nenápadné bílé hvězdičky, které jsem udělala horkým embossingem. Naživo tam vidět jsou, ale foťák mi to nějak zamaskoval a na fotce to moc vidět není, což mě mrzí, fakt tam jsou!

Červený zajda a srneček mi nemohli na stránce chybět, jsou tááák roztomilí! No a samozřejmě hvězdičky, ačkoliv je běžně příliš nepoužívám, k vánocům určitě patří. Věneček jsem rozřízla na dvě půlky, druhou použiji na jinou stránku. Tento super tip s věnečkem udělala v minulosti Jani B., což mi přijde jako skvělý nápad!

I když mi chvilku trvalo ozdůbky a fotku na stránku nějak poskládat, přijde mi stránka jednoduchá, chtěla jsem, aby byla jako hlavní motiv fotka. Ta je zdokumentovaná a teď jdu přemýšlet, jestli se ještě vrhnu na ten deníček, nebo to letos vzdám. Jak jste na tom vy? Děláte, nebo nestíháte?

Mějte se moc krásně, přeju hlavně pohodové dny a hodně zdraví!

Mirka

4 komentáře:

  1. Krásná inspirace z nového kitu. A já ho ještě nemám🤔!!! Album mám tentokrát připravený díky tvoření s Adélkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, moc děkuju, jsi hodná. Tak to budeš mít krásné albíčko, těším se, až nám ho ukážeš pak 😍

      Vymazat
  2. To je taková nádhera! Krásná stránka a úplně perfektní fotka:)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover