pátek 31. prosince 2021

Harmonikové minialbum / SILVIE

 kit Vánoční tajemství / prosinec 2021

(Předvánoční článek nahraný po Vánocích, pzn. redakce :D) 

Zdravím vás, zbývá nám posledních pár dnů do Vánoc. Doufám, že stejně jako já neumýváte v zimě okna, pečete maximálně dva druhy cukroví a nemáte ještě zabalené dárky. A možná vám nějaký dárek dokonce chybí? Předpokládám, že co vám určitě nechybí je náš vánoční prosincový kit. Tak zkuste ještě na poslední chvíli vytvořit rychlo mini skládací album třeba pro babičku nebo pratetu z třetího kolene.


Základ jsem vytvořila ze dvou harmonik poskládaných z tvrdého papíru. 


Velikost jednoho pole je přibližně malá PL kartička. Je to takový akorát veliký formát, co je roztomilý, dá se na něm hezky pracovat a vejde se tam i fotka z Instax Mini.



Oba kusy jsem k sobě spojila oválných chrastítkem. Chrastítka já dělám pořád a taky mi pořád nejdou. Ale tohle bylo docela jednoduché, z vellumu jsem vytvořila kapsu, nasypala do ní flitry, zadělala a pak prostě vlepila mezi dva papíry.
Na titulní stranu jsem udělala sofistikovanější chrastítko. Dokola jsem nalepila pěnovou pásku, flitry opatrně naskládala dovnitř (tentokrát se mi podařilo to nevysypat, což asi těší mého manžela i robotický vysavač, méně už kocoura, který flitry na podlaze miluje). Na otvor pak nalepím průhlednou fólii. Používám třeba sáčky od scrapových ozdob, ty jsou z pevné fólie a v tomto případě pěkně nahradí acetát. Nahoru se pak nalepí nějaký pěkný rámeček a ozdobí.



Do alba jsem použila různě velké fotky, což mu dodá dynamiku. Každou stranu jsem dozdobila výsekama a samolepkama z kitu, dobře vypadá, když sem tam něco vylézá z formátu, ale zase to moc nepřežeňte, aby z toho nebyl salát.
A pokud tomu pořád něco chybí? Nakreslete černým a bílým fixem tečky, hvězdičky, vločky, srdíčka... prostě něco jednoduchého, co zvládnete. Vyberte si tak dva tvary, ať to nemáte přeplácané a na každou stranu jich pár nakreslete.
Efektivní je počmárat i fotky a ozdoby. Vyzkoušejte text na fotky, který bude napsaný jakoby za postavama.




A pokud chcete nadělit nejaktuálnější album, nechte volné místo na fotky a na návštěvu pratety zabalte i instax nebo přenosnou tiskárnu na fotky. Ta bude koukat, až dostane album, kde bude deset minut stará fotka. Já se na to překvapení docela těším.
A taky se dost těším, že svoje mini alba, big alba, vánoční deníky, přáníčka a cokoliv dalšího, budete sdílet na instagramu nebo facebooku a já se pokochám, jak vám to skvěle jde. Tak nezapomeňte označit @paperoamo.

Přeji všem krásné svátky a doufám, že si najdete čas na scrapování. I když to album 2021 už stejně asi nestíháme dodělat. Já teda určitě ne.
 
Silvie_ART

3 komentáře:

  1. To je krásy!!! Nejvíc se mi líbí to foto zapláceného stolu ehm chtěla jsem napsat kreativního místa :-) Můj stůl většinou vypadá ještě o poznání hůř :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to fakt krásné. Já jsem podobné věci dělala a hodně mě to bavilo, když jsem chodila na brigádu do jedněch malých papíren. Tam se dělala i malokusová výroba právě na tyhle zakázky. Jasně, sice jsme si tam s tím nehrály tak jako vy, ale bylo nás tam pět bab, které se fakt snažily o to to dělat kvalitně a hlavně ručně. :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover