pondělí 27. prosince 2021

Vellumová obálka s flitry / MIRKA

 kit Vánoční tajemství / prosinec  2021


Krásný sváteční čas, milé dámy! Doufám, že jste si pod stromečkem našly spoustu kreativního a scrap materiálu a teď máte svá pracovní místečka plná rozdělaných projektů. U mě to zatím tak není, ale chystám se na to, restíků mám na dodělání hodně. Zatím jsem aspoň vytvořila svou druhou stránku z prosincového kitu Vánoční tajemství. Na eshopu jsou už jen poslední kousky, tak jestli vám ještě chybí, rychle si pro něj utíkejte, než zmizí ;) 



Tentokrát jsem z kitu použila barevnou kombinaci bez červené a jako podklad jsem si zvolila šedou vločkovou čtvrtku. Líbila se mi i druhá strana s rámečky, takže jsem se rozhodla, že nebudu vyšívat (ty vločky by se daly krásně obšít, že?) a budu jen lepit, abych si nezničila druhou stranu a mohla ji případně použít. Jsem sama zvědavá, jestli to klapne, protože takovýhle stránek jsem si už udělala víc, ale zatím jsou všechny ty rubové stránky prázdné. 



Začala jsem tím, že jsem si udělala z vellumového papíru malou obálku se zavíráním na provázek. Dovnitř jsem nasypala různé flitry ve tvaru hvězdiček, vloček a bílých koleček, takže vzniklo vlastně takové chrastítko. Ale spíš jen na efekt, ne že bych chtěla stránkou třást, jak se to dělává u přáníček . Původně jsem si chtěla na vellum bílou gelovkou nakreslit nějaký motiv, ale pak mě napadla lepší varianta. A to bylo naembossovat na ní motiv srdíčka z této sady razítek, které jsem si pořídila



Je to decentní, ale zároveň to trošku ten prostor oživí. Obálku jsem nalepila vedle fotky a stránku dozdobila výsekami z kitu. Nakonec jsem ještě přilepila flitry, přidala název výletu a malinko pocákala barvou. 



Je mi jasné, že obálka s flitrama není ani trochu štíhlé řešení, ale nevadí. Stejně mám spoustu alb v záloze, protože kdo má tomu odolat, když jsou několikrát do roka v nabídce nové a vždy ještě hezčí vzory, ach jo. Chápete mě, že jo. Ale těch flitrů jsem se snažila nasypat do obálky střízlivě ;) 



Doufám, že se vám má dnešní inspirace líbila a zkusíte si něco podobného, třeba i do minialba ;) Užívejte zbytek Vánoc a mějte pohodové dny. Já se na vás budu těšit v novém roce, do kterého vám přeji všechno jen to nejlepší, hodně zdraví, lásky, krásných výletů a taky spoustu nápadů a času na tvoření :) 


Mirka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover