čtvrtek 30. prosince 2021

Velmi aktuální inspirace v sešitech / LEONA

kit Vánoční tajemství / prosinec 2021

Krásný den všem, doufám, že jste si užili vánoční čas a třeba si teď užíváte někde na horách. Já ještě v práci odpracuju poslední letošní den a taky pojedu :) Dnes vám ukážu poslední inspiraci z aktuálního kitu Vánoční tajemství.


Jsem velmi aktuální a nalepila jsem fotku z našich letošních Vánoc. Nedávno jsem se rozhodla zkusit zase trochu jiný formát a lepím do těchto deníčků od Heidi Swapp. Je to opět příjemná změna a zajímavý menší formát, který je rychle hotov.

Z kitu jsem použila většinu visaček, některé dozdobila bavlnkou a podlepila s nimi fotku. Tu jsem nalepila 3D lepící páskou.

K fotce jsem doplnila nápisy a datum, myšku a trochu toho roští.

Do pravého dolního roku jsem si vytvořila visačku z jednoho kitového papíru a napsala na ni text. A pak už stačilo jen dozdobit samolepkami hvězdičkami.

A stránka je hotová. A co vy, tvoříte vánočně? Zaplňujete třeba svá December daily alba? Určitě se pochlubte, třeba v naší skupině Rodině PA na facebooku.

Chtěla bych vám tímto popřát krásný zbytek roku a do toho nového všem přeju hlavně pevné zdraví!

Mějte se krásně

Leona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover