čtvrtek 9. prosince 2021

Vzpomínky na loňské Vánoce / LEONA

 kit Vánoční tajemství / prosinec 2021

Krásný adventní čas, Vánoce se kvapem blíží a ještě jsem si stihnula slepit ty loňské, s pomocí kitu Vánoční tajemství. Je to vlastně poslední týden v loňském Happy Planneru, protože ten poslední týden už mám slepený jako první v tom letošním.


V kitu mě na první pohled zaujalo množství visaček, které jsem se rozhodla použít.

Na levé straně jsem z papíru vystřihla visačku, dozdobila provázkem a výsekem.

Líbil se mi i ten károvaný papír, a k němu jsem použila ladící washi pásku.

Pravou stranu týdne jsem ladila do stejných barev.

A nahoře si udělala vellumovou kapsičku, do které jsem schovala dvě fotky. Na označení Štědrého dne jsem použila číslici z kitu, abych ten den v týdnu zvýraznila.

A z papíru jsem opět vystřihla jednu visačku a dozdobila provázkem a provlékla nahoru do dalšího výseku.

A je hotovo. Co vy, jak se ladíte na Vánoce? Tvoříte také z předchozích let vánoční stránky, nebo lepíte aktuální vánoční album? Určitě se nezapomeňte pochlubit, třeba na FB v Rodině PA!

Všem vám přeji pohodový předvánoční čas!

Leona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover