úterý 14. prosince 2021

December Daily v sešitku / PETRA

 Kit Vánoční tajemství / prosinec 2021

Krásné ráno všem! Adventní čas je v plném proudu a vy už určitě tvoříte vaše letošní prosincová alba – neboli December daily! Dneska mám pro vás pár prvních stránek z toho svého, tak se pojďte mrknout!


Pro letošní rok jsem opět sáhla po formátu cestovního deníčku – tedy velikost 11x21cm. Ulehčila jsem si práci s řezáním bílých papírů a zvolila jsem jeden z už hotových cestovních deníčků, které mají holky na eshopu. Titulní stránku jsem přelepila světle šedým papírem s vločkami, který najdete v prosincovém kitu Vánoční tajemství. Na papíře jsem nechala i tu část, která se většinou odstřihuje, protože na druhé straně jsou informace o daném papíře. V mém případě jsou tyto popisky z druhé strany, tudíž nikomu nevadí a mně aspoň přibyl pěkný červený proužek.

Abych stránku trochu ozvláštnila, udělala jsem do ní dírky a protáhla provázek s rolničkami. Čísla jsem vyřízla šablonou od Lora Bailora. Tuhle už holky nemají, ale mají skladem několik dalších, stačí mrknout. 

Z druhé strany jsem šňůrku ještě pojistila nalepenou kartičkou. První adventní neděle vycházela letos opět už na listopad, ale do alba jsem ji zařadila. Výsek králíčka je šušu, musel do alba!

Další dvojstrana je spíše o journalingu, než o nějaké kreativitě a mega zdobení… Typů čísel používám hned několik. Vystřihuju je z jednoho z papírů z kitu, lepím čtverečkové samolepky, sáhla jsem ale i po již zmíněných šablonách nebo po výsecích s domečky z kitu A přišla zima– najdete tady

Z kitu A přišla zima přistálo do alba víc výseků i samolepek, však uvidíte…

Jmelíčko jsem doplnila výseky větvičky, která trochu jmelí připomíná. Vysekla jsem ji hned dvakrát, jednou z bílého papíru a jednou z vellumu. Šablonu mají holky tady. Pod jmelím je pusinkovací fotka, jen jsem ji nějak nevyfotila nebo co.

Odklápěčka se spoustou fotek ze zahradnictví Brabec. Nechci tu dělat nějakou reklamu, ALE! Pokud to máte do Brna kousek, tak vedle Olympie je zahradnictví Brabec. Nádherné vánoční expozice, kde si cokoliv z každého stromečku můžete koupit, spousta vánočních dekorací, ozdob, hraje hudba, no prostě nádhera!

Naše holčičky a jejich sváteční dny, v každém DD. Tady Baruška, Lucinku uvidíte v dalším článku…

Nooo tak jo, vyšívala jsem! Jako baňky mi posloužily černobílé výseky a samolepky z kolekce Vánoční dílna. A taky jedna červená hvězdička z kitu. Lepila jsem lepidlem Glossy, aby z druhé strany nebyla vidět na vellumovém papíru lepicí páska.

Druhá adventní neděle a opět číslo vystřižené z papíru z kitu. Na foťáku jsem zkoušela režim ,,světlo svíčky´´ a celkem se to povedlo.

Přišlo i na nové vánoční washi pásky, kterých teď mají holky na e-shopu úžasnou hromadu, stačí si vybrat tu svoji

Na stejný režim se mi povedla super fotka našeho anděla, kterého jsme vyráběly s Barunkou vloni. K takové fotce stačí už jen vellumové číslo a paráda je na světě!


Nezapomínejte, že do alba můžete nacpat i jiný materiál, než který používáme na scrapování běžně, například střihnout kelímek od vaší oblíbené kávy je taky možnost…

Do alba jsem střihla jeden z papírů z kitu tak, že mi z každé strany budou vykukovat dvě kartičky. No a k nápisu ,,home is the Heart of Xmas´´ můžete vyšvihnout třeba domeček. Ten můj mi dal zabrat… Neumím moc používat skalpel nebo zalamovací nůž, protože mám ty řezy většinou děsně okousané, křivé… no vůbec mi to nejde, takže jsem si na pomoc vzala vyřezávací šablony na domeček od Lora Bailora. Musím se přiznat, že to byl nejlepší kup letošního podzimu, protože nejen že jsem z této šablony vytvořila asi 20 domečků na dárky pro kolegyně a učitelky do školek, ale pomáhala mi i s tvorbou vánočních přáníček a teď i DD.

Kuk dovnitř… Jinak teda i dveře se dají otevřít.

Poslední dvojstrana, kterou jsem zatím stihla, je tato sněhová. Napadlo u nás několik centimetrů sněhu a všichni jsme si to moc užívali. Vytvořila jsem velkou kapsu, kterou jsem naplnila flitry, přidala jsem obrázek vločky a celé to přišila na stroji. Jen dejte pozor, když budete šít, nastavte si tam delší stehy. Já je měla moc krátké a jedna strana se mi celá roztrhla, takže ji mám z druhé strany podlepenou a bude boj, co na té straně pak vymyslím, abych to zakryla… Do kapsy pak přistála visačka se třemi fotkami z dovádění na sněhu.

Albu jsem, stejně jako vloni, vytáhla sponky, kterými bylo sešito a přidala jsem k bílým papírům i vzorované. Zatím jej nemám sešité, abych mohla lépe manipulovat s jednotlivými stránkami – můžu je pohodlně přeskládávat, zdobit, psát na ně, vyšívat, vkládat do Big shotu, prostě cokoliv mě napadne. Stránky zatím skládám do sebe a až bude album hotové, udělám nahoře a dole kleštěmi dírky a svážu ho uprostřed provázkem.

December daily je každoročně moje nejoblíbenější album, má své kouzlo, kouzlo Vánoc… Takže jestli se ještě stále rozhodujete, zda se do něj pustit, říkám určitě ANO! Těším se, že nám svá alba ukážete na fb stránkách a předáte nám nějakou inspiraci, my se totiž taky rády necháváme inspirovat! Jo a video pro vás nachystám do článku 29.12., kdy se snad budete těšit na druhou polovinu tohoto albíčka. Zatím vám přeji krásný adventní čas!

5 komentářů:

  1. Peti nádhera, bomba detaily a ten domeček.. asi fakt neodolám. Krásně sis pohrála s kompozici na focení. Těším se na pokračovalní

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera, máš to opět tak vymykané!:)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover