čtvrtek 29. října 2020

CHALLENGE 10/2020 hlasování

 KAPSIČKA PODLE MIRKY

No ale krásné kapsičky jste vymyslely! Líbí se nám, jak je každá úplně jiná. Kdepak, ve scrapbookingu se prostě opisovat nedá. Mrkněte, jaká galerie inspirace se nám tu každý měsíc sejde. A která je ta top dneska? Hlasujeme!

PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • hlasujeme pro dva projekty (1 scrapbokoová stránka, 2 kapsičková stránka)
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do páteční půlnoci / 30. 9. 2020. V sobotu 31.9. vyhlásíme vítěze obou kategorií. 

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY


1. Scrapbooková stránka

DENISA V.


HANA S.

IRENA H.


JANA Č.


JITKA K.


JÁJA S.


RADKA K.


VENDY V.


2. KAPSOVÁ STRÁNKA

BARBARA H.


DENISA V.


JITKA K.

KATKA J.

MARTA CH.



PAVLA H.

21 komentářů:

  1. Já tu svoji stránku nemám, i když jsem ji posílala včera před půlnocí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už tam je :) Posílala jsem Janičce vaše výtvory večer, takže ty co přišly později jsem teď doplnila já. Pusu!

      Vymazat
  2. Stránka Radka K. líbí se mi ten příběh celého layoutu 😁❤️ kapsová letní od Katky 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ženy, máte to parádní 😍 Já hlasuji pro Irenku a pro Barču 🙂
    Denča V.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné stránky:) Hlasy dávám za LO Jáje S. a za kapsovou stránku Denise V.

    OdpovědětVymazat
  5. To je taková krása! Tentokrát opravdu nevím, komu dát hlas, když je tu tolik úžasných stránek. Líbí se mi moc Irenčina i Hančina deníková varianta, pak taky ty podzimní PL stránky Jitky a Denisy. Jo a ta narozenonvá od Barbary je super a stejěn jako větvičková od Jáji S. Ale hlasy můžu dát jen dva :-( Ach jo.

    Takže hlas za layout Denisa V., protože to je prostě absolutně vymazlená stránka a hlas pro PL Katka J., ta kombinace barev mě dostala, je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Jeee, děkuji, mě se to moc často nestává, tak mám opravdu radost 😊 Vendy

      Vymazat
  7. Ahoj, layout Jitka K. a PL Pavla H. ,zdraví Vendy 😊

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj všem, svůj hlas dávám za stránku Jáje a kapsy Denise V.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné stránky se opět sešly. Moc se mi líbí vymazlené stránky Denisy V. stránková i kapsová :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo, nádhera všechno! Denisa V a Marta Ch 😘

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi všechny :), ale hlasuji pro Jitka K. a Denisa V. <3

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou ale úžasné kapsičky, všechny do jedné 👏😊 Já dávám dnes svůj hlas Radce za LO a Denise za PL ❤️

    OdpovědětVymazat
  13. Moje oba hlasy míří Denise V. Jak PL, tak i za LO.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já už se teda jdu rozhodnout, ale holky! to bylo megatěžké tentokrát 😍😍😍
    Moc a moc oceňuji nápad Jitky a Radky - určitě takové kapsy využiju! Krásný a originální layout je i od Vendy 😊 Hlas dávám ovšem nakonec Irence za její úchvatné lístečky 😊
    V PL to pro mě bylo snad ještě těžší... Tak nakoc stránka, která mě uchvátila hned na první pohled, a ta patří Denise 😍 Díky za takovou kopu inspirace, ženy!

    OdpovědětVymazat
  15. Jája S. A Barbara H., Ale rozhodování je těžké, všechny stránky jsou úžasné

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover