úterý 20. října 2020

Inspirace z kitu Barevný podzim / ADÉLA

Vypadá to, že letošní podzim budeme mít opět dost času na tvoření, takže vybalte papírové kity a nalepte si další stránky do svých úžasných alb.


Tmavá stránka s květinami láká k vystřihnutí, taky jsem neodolala. Silvi nám nachystala sadu samolepek s prima texty, ze kterých vždycky vyberete tu správnou.



Vystřižené květiny jsou dost tmavé, tak jsem vzala bílý lakový fix a na pár místech zabarvila nebo přidala pár teček.



Sice nechci do alba přidávat moc objemných ozdob, ale výseky podlepené pěnovou páskou vypadají přeci jen lépe.


Žluté pruhované šaty a žlutý papír, toto jsem využila už několikrát a pořád mě to baví. Jen se obávám, že příští rok už se do šatů Ella nevejde, tak budu muset vymyslet nějaké jiné vyladění outfitu s kitem.


Střihla jsem si ještě jednu aktuální stránku s mou domácí školačkou. Společný čas využívám i k třídění materiálu a ona je mi vždycky v patách, kdybych náhodou chtěla nějaký poklad vyhodit. Tady si z plné krabičky papírových květů udělala čelenku a oblékla si moje šaty. Pak tančila jako víla a matika šla stranou.

Layout není vůbec složitý, jen navrstvení pár papírů pod fotkou. Taky jsem si vyzkoušela strukturovací pastu a šablonu, u mě věc absolutně nevídaná.


Kdo by nemiloval střapce? K visačce s textem jsem chtěla ještě nějaký milý doplněk a střapec byl jasná volba. Dá se udělat lehce obtočením kolem ruky nebo můžete být více profi a využít toto udělátko.

Už jste použili podzimní kit? Inspirujte nás ve skupině Rodina Papero amo. Těšíme se!

♡ 
Adéla

4 komentáře:

  1. Krásná inspirace👍a zase nový pěkný nápad, jak na kytkovou stránku. Tvoření je krásný relax😉👍

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná inspirace Adelko🙂 ty tvoje stránky jsou vždy opravdu vymazlene ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. to PL to je super. a ten napad s tym bielym perom ♥ neviem ci to este nedoplnim na tie moje kvietky , lebo to je bomba ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné stránky, střapeček je top😍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover